Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1000 zonnen + spons

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Dat heb ik hem ook al verteld, maar dat doet hij niet.
    Hij is ook ni meer van de jongste he...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door torque Bekijk Berichten
      Dat heb ik hem ook al verteld, maar dat doet hij niet.
      Hij is ook ni meer van de jongste he...
      Probeer hem aan te moedigen self carwash te gaan,als ik me vaker niet zo goed voel ga ik ook af en toe naar een self carwash.
      Omdat ik het fysiek ook niet kan soms handwas te doen,en dan is een self carwash een gulden middenweg.
      Is namelijk niet arbeids intensief,cent in gleuf en was programma aan drukken en op hoge druk spuit drukken meer niet.
      Sommige self carwashes hebben amper kalk in hun water,waardoor je kan weg rijden zonder te drogen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bjorncoupe Bekijk Berichten
        Omdat ik het fysiek ook niet kan soms handwas te doen,en dan is een self carwash een gulden middenweg.
        Is namelijk niet arbeids intensief,cent in gleuf en was programma aan drukken en op hoge druk spuit drukken meer niet.
        Ben ik niet met je eens Bjorn , zolang je NIET met een washandschoen (of speciale spons) over je lak/ruiten "wrijft" zal de wagen absoluut NIET proper zijn .

Beter is in dit geval een carwash te zoeken die aan de eisen voldoet van de bestuurder en waar je zeker bent dat er een goede voorbereiding is .

( voldoende schuim, afspuiten met HD , voorwas , enz... alvorens in de "tunnel" te verdwijnen )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
          Wat gebruik je anders om je auto te wassen??
          Zoals mijn buurman bijvoorbeeld: gebruikt enkel water, wast soms eerst velgen om daarna met hetzelfde water verder het koetswerk en ramen te doen.
          Gebruikt een oude versleten washandschoen en trekt het water eerst af af met een compleet verroest trekkertje voor hij hem "afdroogt" met een oude versleten zeemlap.
          Mercedes heeft de beste autolak beweert hij en moet nooit "gesimoniseerd" worden. Die mens kunt ge op gebied van je auto wassen niet heropvoeden vrees ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk Berichten
            Ben ik niet met je eens Bjorn , zolang je NIET met een washandschoen (of speciale spons) over je lak/ruiten "wrijft" zal de wagen absoluut NIET proper zijn .

Beter is in dit geval een carwash te zoeken die aan de eisen voldoet van de bestuurder en waar je zeker bent dat er een goede voorbereiding is .

( voldoende schuim, afspuiten met HD , voorwas , enz... alvorens in de "tunnel" te verdwijnen )
            Tja danny,ik zeg ook niet dat het ideaal is,maar het is wel een tussenoplossing weet je wel
            Ikzelf zal een self carwash louter gebruiken als de gezondheid het even laat afweten,en in de winter om regelmatig al die rotte pekel te verwijderen.
            En als je nu goed afspuit,in de foam zet ,schuimspoelen,quick wax en dan een glansspoelen.
            Is de vuilste vuiligheid er wel degelijk af,oke je waxlaag (als je die al heb) 9/10 ook,maar de wagen is wel *properder* dan voorheen.
            Je moet alles met een korrel zout nemen he,ik zeg nogmaals ideaal is het niet maar naar mijn inzien beter dan dreft en een spons (lees : klasieke)

Comment

Working...
            X