Mededeling

Collapse
No announcement yet.

los verrompeld leder ( zetels )

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• los verrompeld leder ( zetels )

Hoi ,

Mijn vrienden heeft een nieuwe wagen op het zicht.

Ben weest gaan kijken en vind eerlijk gezegd voor het aantal km dat die wagen heeft dat het leder van de zetels er wel wat verrompeld uitziet .

Ik heb al eens verhalen gehoord dat dit normaal is bij lederen zetels of kan voorkomen en daarom nog niet kan zijn dat de wagen meer km heeft dan er op de teller staat .

Kan dit ?

Valt er iets aan te doen dat het leder terug strakker over de zetels zit ?

Zoja wat , en de kostprijs ?

Kijk even naar de foto en oordeel zelf

Graag ook jullie mening of de wagen met zo'n zetels echt wel 38000 km echte op de teller kan hebben ?
    Wagen is een 2 jaar oud .

Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.

Dank U

Is volkomen normaal hoor , leg je voeten maar eens 5 minuten op je leren bankstel.....dan heb je ook putjes die erg langzaam terug verdwijnen...

Beter zou zijn het leder goed te behandelen (gliptone heeft erg goede sets) .

Heeft de auto een car-pas ? (ivm km's )

Heb een mooi filmpje gevonden voor als het leer in echt "slechte" staat verkeerd . (youtube )

Der Film zeigt, wie einfach es ist, Farbabrieb an Autositzen mit geringen Kosten- und Zeiteinsatz zu reparieren. Dies funktioniert nicht nur bei schwarz, son...
    Last edited by ; 21/09/2012, 20:17.

Comment

Kan je idd niet erg veel aan doen,of herbekleden,maar dat is zonde geld voor het kleine verschil.
      Interieur ziet er niet mis uit,gewoon nu goed onderhouden,voor een lange levensduur

Comment

Als er 2 jaar niks aan gedaan is , lijkt het me normaal dat het er zo uitziet...

Enkel met een vochtig doekje proper maken is wel goed om wat te reinigen , maar leder moet gevoed worden en dat zal volgens mij nooit gebeurd zijn .

Comment

ik zou niet weten wat daar mis mee is?

Comment

Ik zie idd ook niet echt veel "kreukels" , misschien hangt het ook af van welk soort leder er gebruikt werd .

Als ik zo vrij mag zijn om dit te vragen : welk merk is het ?

Mijn buur heeft semi-lederen zetels en daar waar je op gaat zitten om je in de wagen te zetten , daar is het leder reeds gescheurd...(linkse zijde van de bestuurderszetel) net omdat ie het nooit een voeding gaf (enkel proper maken)

Dit is een foto van een lederen zetel uit een M5 van + 15 jaar :

Last edited by ; 22/09/2012, 12:12.

Comment

Om de hoeveel tijd moet ge eigenlijk best leder voeden dan?

Comment

(een passagierszetel vind ik niet gelijk een ref)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door deten Bekijk Berichten
                  Om de hoeveel tijd moet ge eigenlijk best leder voeden dan?
                  Best even doen om de 4-6 maanden. Het is vooral afhankelijk van het gebruik en het type leder.

Een cabrio die veel open staat in de zon kan je best regelmatiger doen. Een wagen die 99% van zijn leven doorbrengt in stalling zal minder nodig hebben.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                    (een passagierszetel vind ik niet gelijk een ref)
                    Als de auto 15 jaar is , wil dit toch wel iets zeggen over de kwaliteit van het leder denk ik zo .

De bestuurderszetel ziet er ongeveer hetzelfde uit maar dan wel met een beetje "verzakking" zoals bij de auto van de TS .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk Berichten
                      Als ik zo vrij mag zijn om dit te vragen : welk merk is het ?
                      Lijkt mij VW golf te zijn ...

Comment

Leder interieur amper 3 maand oud :

Ziet er volgens mij idem uit als bij de foto van TS .

Iemand die weet welk merk dit is

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk Berichten

Ziet er volgens mij idem uit als bij de foto van TS .

Iemand die weet welk merk dit is
                          BMW?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DJ Oli Bekijk Berichten
                            BMW?
                            Yep !

Comment

Is toch compleet normaal dat leder wat verrompeld. Het is een natuurproduct voor iets, als je dat niet wil moet je maar kunstleder nemen...

Comment

idd, dat had mijn bestuurderszetel in leder zo goed als direct na de plaatsing, en ja het is van zeer goede kwaliteilt( ict lier) maar ik vind dat juist mooi, dat hoort bij leder, anders idd kunstleer nemen dat na een paar jaar versleten is

Comment

Ik heb daarstraks mijn half lederen interieur + stuurt (midden gedeelte,niet waar je handen komen natuurlijk) voor het eerst gevoed,
                                  sinds ik hem heb thuis gekregen in juni 2012.
                                  Toch zie je op zo een korte tijd , wel een verschil (chemical guys Liquid Leather Conditioner & Cleaner + Pure Leather Conditioner )
                                  Oja de plastic delen vd deuren heb ik gelijk in de chemical guys silk shine dressing gezet (zalig gewoon dat spul !)
                                  En heerlijk ruiken dat ie weer doet binnen in (rook nog naar nieuw,maar nu nog harder !)

Comment

Working...
                                  X