Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hologrammen op vers gespoten lak

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

in het reclameboekje van de aldi staat er nu een draagbare halogeenlamp in promotie.

Zou dit een goeie additie zijn voor in de garage?
    extra lichtbron om te polijsten?

specs:
    500W / draaggreep / veiligheidsrooster en twee stopcontactaansluitingen voor 19,99 euro

Comment

Koop je een lamp op een statief. Zo'n lamp is sowieso onmisbaar tijdens het polijsten, al zie je er niet alles mee.

Ik heb die van mij ergens in een doe-het-zelf zaak gekocht. Kostte echt niet veel, zelfs geen 20€ dacht ik. Is een standaard iets dat je in veel winkels tegenkomt.
      500w is wel wat veel, ik zou er een lampje van 250w insteken. Geeft echt veel warmte af anders
      2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
          dit is in de meeste doe het zelf zaken te vinden? en 250w is voldoende? halogeenlamp of andere soort lampen?

Comment

Voor de prijs kan je 't niet laten. Lamp mag krachtiger maar geeft veel warmte af.

Wil je meer / beter kan je altijd kijken naar metaalhalide lampen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
              Voor de prijs kan je 't niet laten. Lamp mag krachtiger maar geeft veel warmte af.

Wil je meer / beter kan je altijd kijken naar metaalhalide lampen.
              wat is de meerwaarde voor zo'n metaalhalide lamp?
              minder warmte,meer licht,...?

wat gebruiken jullie bij wax-it?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichten
                dit is in de meeste doe het zelf zaken te vinden? en 250w is voldoende? halogeenlamp of andere soort lampen?
                Is halogeen idd. 250w is zeker voldoende. 500W geeft echt nog meer warmte af, in de winter mss wel aangenaam maar in de zomer zeker niet Vergeet niet dat dat ding altijd op een paar meter van u staat he
                2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
                  Is halogeen idd. 250w is zeker voldoende. 500W geeft echt nog meer warmte af, in de winter mss wel aangenaam maar in de zomer zeker niet Vergeet niet dat dat ding altijd op een paar meter van u staat he
                  Die van mij is een dubbele op een T-stuk. Geeft inderdaad wat warmte, maar voor de prijs en voor occasioneel gebruik is dit maar een kleine kost.
                  BMW M2 Coupé
                  Audi S5
                  Nobody is Perfect!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichten
                    wat is de meerwaarde voor zo'n metaalhalide lamp?
                    minder warmte,meer licht,...?

wat gebruiken jullie bij wax-it?

Dat is idd de meerwaarde, en een lager stroomverbruik.

Wij gebruiken een combinatie van verschillende types licht. We hebben extra wit TL licht in het plafond en daarnaast vooral led-licht wat kan gericht worden. Occasioneel nog die halogeenlampen maar dat is maar uitzonderlijk, omdat fotograferen bijvoorbeeld makkelijker is onder dat licht.

We kijken nog naar verdere uitbreidingen met metaalhalide maar ook met warmer licht, want nu is het soms wel heeeel wit.

Comment

Hier zie je mooi 't verschil tussen de TL-lampen en die metaalhalide lampen. Duidelijk een andere type schade te zien.

Comment

amai wat een verschil! ben aan het kijken om halogeenlampen op statief en dan zo'n sungun aan te schaffen.
                        ik zal daar wel al een eindje verder mee raken om alle defecten op te sporen zeker?

Comment

Ja moet echt iets hebben op een statief zodat je het kan richten. Met die bovenste ga je constant naar boven schijnen en schaduw creëren Die onderste kan je mss wel gebruiken als swirlspotter maar niet tijdens het polieren (tenzij je drie armen hebt )
                          2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Wil je een handig sterk lichtje dan kijk je best naar de LED Lenser T7, te vinden bij AS Adventure.
                            Wij gebruiken die echt continu.

Avontuurlijk aangelegd? Trek naar A.S.Adventure voor onze outdoor -en fashioncollecties ✓ Keuze uit verschillende topmerken ✓ Gratis levering vanaf €40

Comment

Ik heb deze die zelfs al voldoende is om hologrammen te detecteren: http://www.manafont.com/product_info...set-aaa-p-8040
                              Flashlight van max. 120Lumens bij een vol AAA batterijtje. Een pak goedkoper en slechts 7cm lang. Een echt lichtgewicht die je zo maar in je broekzak wegsteekt of met een O-ring vastmaakt.
                              BMW M2 Coupé
                              Audi S5
                              Nobody is Perfect!

Comment

Heb ik inderdaad ook al enkele keren gezien. Keuze voor de T7 kwam er vooral omwille van de variabele lens, de lichthoek kan gewijzigd worden.

Comment

Working...
                                X