Mededeling

Collapse
No announcement yet.

spotrepair

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• spotrepair

Voor het herstellen van een lakbeschadiging zonder roest of bluts, ben ik op zoek naar een goed adres voor een spotrepair.

Als gevolg van onvoorzichtig een klever te verwijderen mankeert er een stukje lak van 5cm bij 0,5cm op de koffer van m'n wagen. Kleur is donkergrijs.

Liefst in de (ruime) regio rond Aalst.
    Powered by Detroit Diesel.

Diene reclam werkt om mijn zenuwen.

Ik weet niet of er een *wondercar* in je buurt is ?

www.wondercar.be
    Kan zeggen,ik had vandalisme schade op een auto die 2 maand oud was en net over zijn 1000 km heen was.
    Schade was net wat te klein om aan mijn franshise te komen,dus daar eens geweest.
    (tatoo van een sleutel boven aan mijn motorkap,ook in de plooi ,fijn dat wel 10 x15 cm in een vorm van een banaan)
    Wou enkel laten repareren als je er niets van zag,anders zou ik wel heel me kap hebben laten doen onder mijn omnium.
    En ja hoor zeer prober gedaan,zie je niets van en prijs was zeker niet duur.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bjorncoupe Bekijk Berichten
      Ik weet niet of er een *wondercar* in je buurt is ?

www.wondercar.be
      Kan zeggen,ik had vandalisme schade op een auto die 2 maand oud was en net over zijn 1000 km heen was.
      Schade was net wat te klein om aan mijn franshise te komen,dus daar eens geweest.
      (tatoo van een sleutel boven aan mijn motorkap,ook in de plooi ,fijn dat wel 10 x15 cm in een vorm van een banaan)
      Wou enkel laten repareren als je er niets van zag,anders zou ik wel heel me kap hebben laten doen onder mijn omnium.
      En ja hoor zeer prober gedaan,zie je niets van en prijs was zeker niet duur.
      Wondercar leverd zeer proper werk, heb zelf al enkele resultaten gezien en stond er verstomd van

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door El Sancho Bekijk Berichten
        Wondercar leverd zeer proper werk, heb zelf al enkele resultaten gezien en stond er verstomd van
        Voor wat het kost en voor wat het bedoelt is,is het idd erg goed.
        Je stelt zeker in mijn geval (ik veel met lak oid bezig ben) en het een nieuwe wagen is enorm hoge eisen,en voor dat bedrag was het zeer vruchtbaar resultaat !

Comment

Working...
        X