Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Herstellen kras en polieren

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Herstellen kras en polieren

Goeiemorgen Heren (& dames?)

Gisteren had ik het onfortuinlijke voor dat ik mijn voorligger een klein duwtje in de rug wou geven. Resultaat is een kras in mijn voorbumper, dat volgens mij wel nog meevalt.

Ik ben echter al een tijdje geinteresseerd in het detailing van een wagen en het goed onderhouden ervan.

Daarom de volgende vraag, zou er iemand intresse hebben om (op hobbyniveau) mijn wagen eens onder handen te nemen? Dit natuurlijk voor een vooraf afgesproken vergoeding.

Ik ben niet zo fanatiek dat ik mijn wagen zou binnendoen bij een professionele garage die dit doet maar zou toch graag eens willen zien hoe mensen dit op hobby niveau aanpakken.

De wagen is namelijk nog nooit deftig onder handen genomen geweest en dat schrikt mij eerlijk gezegd een beetje af om eraan te beginnen zonder enige voorkennis.

Het betreft een Toyota Avensis van 2003 die redelijk ruw aanvoelt bij het afdrogen met een microvezeldoek .

Indien intresse graag PM.

Ohja, ik ben van Ledegem (W-Vl).

Je kan altijd bij ons terecht voor advies en begeleiding om zelf aan de slag te gaan. Anderzijds zijn hier genoeg amateurs die samen met u de wagen willen onder handen nemen.

Veel succes!

Comment

This dat je ver woont,anders had ik het je gerust wel een beetje willen uit leggen (lees : in *gang* zetten) om er zelf aan te beginnen.
      Want door het zelf te doen,leer je het ook,al dan door een beetje begeleide uitleg.
      Ik ben ook geen expert hoor,daar zijn firmas zoals wax it hierboven voor,maar de echte basis hebben we meer dan goed onder de knie.
      Er zijn er hier die nog verder staan,zeker op het gebied van machinaal polijsten (roterend) en zelf wetsanding.

Maar gezien wax it ook uit je provincie komt,kan die u evt wel vakkundig bijstaan en je deze uitleg live geven natuurlijk.

Comment

2 Tibs - ik ben steeds vaste klant bij wax-it, en ik woon in Gistel (Niet ver van Oostende), ik ben niet profesionel bezig, gewoon amateur, 2 jaar mee bezig. Als u wilt, wij kunnen te samen bespreken, bekijken, wat er allemaal moet gebeuren met uw auto. U kunt mij altijd een PB sturen

Comment

Working...
        X