Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Brievenbus-BMW : 1-0

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Brievenbus-BMW : 1-0

Bij het indraaien op de oprit van mijn schoonouders een kleine inschattingsfout gemaakt.

Gevolg: zie foto

Nu wachten op de offerte van de hersteller. De bumper is her te gebruiken, maar de vleugel is aan vervanging toe ImageUploadedByTapatalk1352369660.016343.jpg
    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Spijtig,

maar niets wat niet kan gemaakt worden...

Comment

ja hier kan polieren geen oplossing meer brengen
      zolang de brievenbus van schoonmama maar niks mankeert
      shit happens , niks aan te doen.
      greetz
      ferre

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ferre10 Bekijk Berichten
        ja hier kan polieren geen oplossing meer brengen
        Dat was exact mijn reactie toen mijn vrouw ermee thuis kwam

Comment

Ik denk dat het tijd wordt voor een brilleke,denkte dat ook ni??
          2008 Mercedes Viano
          2012 Citroen DS3

Comment

T is een tamelijk drukke baan, je komt van een brug naar beneden, en 't gat waar je in moet is eerder smal. Combineer dat met wat professionele zorgen en je hebt het resultaat van op de foto😒

Comment

Ik schat een 400euro kosten.

Comment

400 eur voor een nieuw voorscherm en een bumper te herspuiten ? zelfs na een carroserie zijn uren lukt dat nog niet vrees ik.

300 eur kan je u bumper laten herspuiten,paneel kan je goedkoper kopen voor een *aftermarket* paneel,heb ik in de tijd van me vectra ook gedaan.
                Was toen 55 eur inc btw,en deed het ook prima,dit stuk staat meestal al klaar in grondverf dus super veel werk hebben ze daar niet aan.
                Je moet wel rekening houden,dat ze de lak een beetje moetten *uitspuiten* dus stukje op u voordeur om kleur verschil zoveel mogelijk tegen te gaan.
                Dus ik vrees dat 400 eur alles in totaal wat weinig zal zijn,zeker als je het goed gedaan wil hebben.

Ivm schade,bij ons thuis loopt een vrij smalle baan,met een korte draai moet ik op oprit,je kan er in 1x op.
                Maar ik stop liever en,rij op me gemak in 1ste versnelling er op,mede om zulke dingen zoveel mogelijk te vermijden.
                En mijn velgen niet stuk te rijden op de stoep.

Comment

tussen de 1000 en 1400€
                  www.peugeotforum.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                    tussen de 1000 en 1400€
                    Ik was ook rond de 800-1000 euro aan het denken ja.

Comment

Ik heb al ééns hetzelfde aan de hand gehad en had mij een 400euro gekost. Bumper herspuiten kost 180euro , occasie spatbord 40euro en de rest zijn werkuren

Comment

als ge het goed wilt doen moet ge niet alleen de delen spuiten welke beschadigd zijn geweest. Je zult dus ook de motorkap moeten uitspuiten of zelfs volledig moeten herdoen, een deel van de deur. Occasiespatbord is allemaal goed en wel, maar ge moet er nog één vinden en het moet dan nog in goede staat zijn. Als ge met een populaire wagen rijdt is dat allemaal geen probleem. Maar ook hier: hoe recenter de wagen hoe zeldzamer en hoe duurder het occasiestuk wordt.
                        Prijs van het herspuiten wordt in grote mate bepaald door de lak zelf: unilak of lak met vernis of nog erger lak in lagen waar ook met een bepaalde grondlaklaag gespoten moet worden om het beoogde uitzicht te krijgen. En dan is er nog tint van de lak die ook meespeelt in de prijs: parelmoer of niet. Allemaal factoren die meespelen in het bepalen van de prijs.
                        www.peugeotforum.be

Comment

Tegen de 400 vermoed ik. Tenzij de bumper echt kapot is. Herspuiten zal meevallen!

Comment

Ik wil ook een gokje wagen : 400 als 't in het zwart is

Comment

583.62€ das mijn gok.

Mijn pa heeft ook eens iets dergelijks gehad. Te vroeg beginnen draaien bij het uitrijden van de garage met alle gevolgen van dien. Echt pijnlijk als je zo iets voor hebt.

Comment

Bij tweedehands onderdelen naar ne andere bumper kijken in dezelfde kleur?.. Zal veel minder kosten dan helemaal nieuw en spuiten enz..

Comment

liefst, rood staat zo goed niet
                                  Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk Berichten
                                  Ik wil ook een gokje wagen : 400 als 't in het zwart is
                                  Bumper moet niet vervangen worden, stukje onder de koplamp kan ook gerecupereerd worden. Het bumperinzetstuk is wat geschaafd, maar zal ik ongetwijfeld weer OK krijgen met een velletje schuurpapier en wat elleboogzweet.
                                  Niet-OEM vind ik vleugels aan 35 à 45 euro - Tweedehands zijn ze moeilijker te vinden (meerendeel zijn de andere kant) - en dat moet je er nog één vinden in het juiste kleur, én FL... en niet aan de overkant van het land - en dan nog kan er een kleurverschil opzitten (na 11 jaar zou dit niet verwonderlijk zijn).
                                  Er moet sowieso gespoten worden (bumper), dus ik denk dat de oplossing met een 'piraatstuk' de beste/goedkoopste piste zal zijn.

Comment

vandaag de offerte binnengekregen: 680 euro + BTW

Comment

Zoals ik al zei he rond de 800 eur,vrij normaal hoor

Comment

Working...
                                      X