Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Auto Herspuiten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
    mooi resultaat wim!!
    Dank je, meer was er niet meer van te maken. Het interieur werd volledig door de eigenaresse zelf gedaan...ik had ze alleen even een spoedcursus gegeven met de extractor.

Comment

Niet overdrijven Wim , jij hebt volgens mij alleen maar foto's getrokken ( ik zie geen enkele foto waar jij ook aan het werk bent )

Comment

als je ziet hoe de bumper er voordien uitzag, heb je toch een zeer mooi resultaat behaald... ook al ben je er zelf blijkbaar niet helemaal 100% tevreden van.
        www.peugeotforum.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
          als je ziet hoe de bumper er voordien uitzag, heb je toch een zeer mooi resultaat behaald... ook al ben je er zelf blijkbaar niet helemaal 100% tevreden van.
          Ik had hem bijgespoten en een stuk afgeplakt...je ziet de afplaknaad....ik had niet moeten afplakken en uitvloeien. Ik ben natuurlijk geen carrossier :-)

Comment

niet te streng zijn voor uzelf: liever een naad dan hoe het ervoor uitzag
            www.peugeotforum.be

Comment

Die rode polo ziet wel een heel stuk beter uit erna, maar zo erg is het bij mij nu nog niet gesteld.

Verbatim, je mag altijd eens passeren om een testspot te doen (gratis), dan zie je direct wat er mogelijk is.
              Waar ergens in WVl if i can ask? (mag in pb ook als je het niet wil posten)
              Polo 6n 1.4

Comment

Je hebt pm .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Aikinoodle007 Bekijk Berichten
                  Je hebt pm .

Die polo's hebben bikkelharde lak...tip voor je testspot

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk Berichten
                    Die polo's hebben bikkelharde lak...tip voor je testspot
                    Het nodige materiaal is aanwezig, bedankt voor de tip

Comment