Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe wagen vol zoutresten eerste keer kuisen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
    Ik spuit de borstel van de carwash af met de hogedruk als ik mijn washandschoen vergeet kan weinig kwaad.
    En bij de eerste veeg is hij weer vuil.
    Spuit je hem dan weer uit?
    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
      En bij de eerste veeg is hij weer vuil.
      Spuit je hem dan weer uit?
      Ook niet overdrijven eh het is geen supercar van een miljoen euro . Ik rij gemiddeld een 3 jaar per wagen en na 3 jaar en 150d km ziet het lak er nog goed uit door op deze manier te wassen. Hier en daar wat lichte swirls maar dat valt zeer goed mee.
      Dan laat ik hem liever om de 3 jaar polieren en is ie weer nieuw .
      Last edited by ; 24/01/2013, 14:02.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
        Ik spuit de borstel van de carwash af met de hogedruk als ik mijn washandschoen vergeet kan weinig kwaad.
        Ieder zijn ding,maar door keer af te spuiten,is die borstel echt niet smetteloos en zitten er zoizo nog zandresten of kleine steentjes tussen.
        Je wil niet weten , waar mensen met zo een borstel allemaal zitten .

Comment

Gewoon even door de carwash. Een paar krasjes meer of minder vallen toch niet op bij mijn witte Golf.

Comment

Veel heeft ook met de lak te maken . Sommige lakken zijn krasgevoeliger

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk Berichten
              daarom het advies om enkel in de lengterichting van je wagen te wassen , dan valt dit dus minder op

Voor 99% van de mensen hebben die swirls geen belang , als ie maar proper is ...ze zien ze zelfs niet .

Oorspronkelijk geplaatst door blackhorse Bekijk Berichten
              ook niet overdrijven eh het is geen supercar van een miljoen euro . Ik rij gemiddeld een 3 jaar per wagen en na 3 jaar en 150d km ziet het lak er nog goed uit door op deze manier te wassen. hier en daar wat lichte swirls maar dat valt zeer goed mee.
              dan laat ik hem liever om de 3 jaar polieren en is ie weer nieuw .
              :d

345
              2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Een goeie preventie vooraleer de strooidiensten eraan komen. Enkele lagen Collinite Insulator wax aanbrengen bij een winterdetail. Kort voor de sneeuwval heb ik er zelfs nog een laagje opgelegd. Als je dan je wagen wast zie je er alles zo afglijden. Mijn avies zou dus zijn : beter voorkomen dan genezen.
                BMW M2 Coupé
                Audi S5
                Nobody is Perfect!

Comment

Ik heb mijn Civic al meer dan 5 maand niet meer gewassen.

Er was een roestplek aan de achterwielkas die eerst niet echt opviel, maar met dat buitenstaan is het er niet beter op geworden, ipv zwarte lak met roest is het nu een volledig roestbruine plek. Dacht ook eerst om hem eens binnen te doen bij de carwash om al het zout te laten wegspoelen, maar blijkbaar is dat toch geen goed idee. Niet dat het veel uitmaakt want de lak staat toch al vol krassen.

E30SHOP.be
                  - Alles voor uw BMW E30.
                  Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                  En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Ik weet niet of deze link hier al gestaan heeft, maar hij is toch vrij toepasselijk

Comment

Working...
                    X