hoe zit het met afslijten? mijn Saab heeft vrij dikke wangen, zit geweldig, maar je schuurt er elke keer over telkens je in/uitstapt. dus met als gevolg dat de kleur er begint af te gaan nu. is dat te voorkomen door gewoon goed te voeden?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
lederonderhoud
Collapse
X
-
-
Voeden zorgt dat het leer elastisch blijft en uiteraard mooi blijft uitzien,maar leder moet gewoon onderhouden worden.
Heb halflederen zetels, en heb hem net bij aankoop nu 7 mnd terug leder gereinigd en gevoed en het is nu nog zoals bij aanbrengen.
Glans is nog altijd prachtig moet ik zeggen,nu zodra het weer wat beter weer word gaan we dit nog eens overlopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bjorncoupe Bekijk BerichtenGlans is nog altijd prachtig moet ik zeggen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk BerichtenIk heb het niet zo voor "glans" bij een lederen interieur.....liever "mat"
Maar net dat tikkeltje glanzen mag voor mij gerust wel dat leder
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk BerichtenOppassen met die sponsjes. Die open melamine-structuur is nogal agressief, je kan er de verflaag van je leer onherstelbaar mee beschadigen
Comment
-
zie afbeelding in bijlage.
Kosten belachelijk weinig in bv. Action of Blokker...Bijgevoegde Bestanden2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
Begin alvast met het zoeken naar een goede lederzeep , te vinden in elke betere auto-poetsspullen-shop Werk in dmv een zacht borsteltje (je maakt eerst een sopje met die zeep , niet puur gebruiken dus....) Indien nodig : herhalen . Daarna met een vochtige doek alles terug afnemen en het leder "voeden" dmv een product dat geschikt is voor jouw type leder (conditioner) . Gliptone oa heeft mooie setjes . Of onderstaand merk is ook goed als ik de reviews mag geloven... http://www.carclean.nl/product/Auto_..._HLC500_102205
Comment
-
Ik gebruik voor het netjes houden van de stoelen elke 3 maanden Meguiars Leather Cleaner and Conditioner. Het is gemakkelijk aan te brengen en nadat je het even hebt laten inwerken kun je het gewoon afnemen met een microvezel doek. En het ruikt ook best goed'00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gunter Bekijk BerichtenIk zit met het probleem dat mijn lederen broeksriem sporen achterlaat op de zetel, met de Swissvax lederborstel en auto finesse hide cleanser krijg ik het niet weg.Oorspronkelijk geplaatst door Gunter Bekijk BerichtenHeeft iemand daar een oplossing voor?
Oorspronkelijk geplaatst door SToRM81 Bekijk BerichtenIk gebruik voor het netjes houden van de stoelen elke 3 maanden Meguiars Leather Cleaner and Conditioner. Het is gemakkelijk aan te brengen en nadat je het even hebt laten inwerken kun je het gewoon afnemen met een microvezel doek. En het ruikt ook best goed
Als je iets krachtiger wil om te proberen reinigen kan je Swissvax Leather cleaner forte gebruiken. Maar dit mag je niet veel gebruiken want je tast op termijn de slijtlaag van je leder aan en komt in de kleur terecht.
Het probleem met de kleur van de broeksriem zal zijn dat die de kleur heef afgezet in die slijtlaag. Je moet die dus gaan verwijderen om de kleur eruit te halen. In het slechtste geval is de kleur tot in kleurlaag van het leder gegaan en dien je die dus ook te gaan herkleuren.
colourlock heeft daar de producten voor.
Komt gerust eens langs als je wil, dan bekijken we het samen met u en testen het even
Comment
Comment