Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Auto Finesse Demodag @ WAX-IT 16/03/2013

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Auto Finesse Demodag @ WAX-IT 16/03/2013

Op zaterdag 16/03 gaan we een heuse Auto Finesse demodag organiseren. De hele dag door zal het volledige Auto Finesse gamma ter beschikking staan om door jullie te worden getest. Daarnaast gaan wij zelf ook demonstraties geven over het optimale gebruik van de productreeks. Bovendien worden op die dag ook een aantal nieuwe producten van Auto Finesse voorgesteld. Mis deze uitzonderlijke dag dus zeker niet !

Gezien de aard van de demodag is er geen vaste planning. Er is de hele dag door vrije ingang van 10u tot 12.30 en van 14u tot 17.30u. U kan dus gewoon langskomen en het een en ander uittesten. Als u graag wat gedemonstreerd wil zien aarzel niet het aan één van de WAX-IT detailers te vragen.

Graag een seintje via e-mail op demodag@wax-it.be als u wenst langs te komen zodat wij kunnen inschatten hoe druk het zal worden zodat we jullie allemaal op een aangename manier kunnen te woord staan.

Wij hopen u allen te mogen verwelkomen binnen enkele weken. Tot dan!

PS: Hopelijk kunnen wij binnenkort een leuke verrassing bekend maken voor deze demodag! Eens we bevestiging hebben laten we het hier meteen weten!

Ik wil die producten wel ééns op echt vervuilde wagens zien en niet zoals op youtube op zuivere wagens . Mogen klanten dat op hun eigen wagens proberen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
      Ik wil die producten wel ééns op echt vervuilde wagens zien en niet zoals op youtube op zuivere wagens . Mogen klanten dat op hun eigen wagens proberen?
      We gaan hier normaal 2 zwarte wagens hebben die elke dag buiten staan en niet echt volgens de regels van de kunst onderhouden worden

Comment

En de leuke verrassing is een feit !!!

We krijgen een aantal special guests op bezoek.

Auto Finesse uk.

James, Sian, Simon en Dom.

Bijna het hele Auto Finesse team zal aanwezig zijn om jullie vele vragen te beantwoorden. Heb je vragen over hoe bepaalde producten gemaakt worden, hoe de ontwikkeling gebeurd of wil je weten wat er nog aan staat te komen dan is dit het moment ! Bovendien kan je ook suggesties geven over producten die je graag in het gamma had gezien of misschien heb je tips om bepaalde producten nog beter te maken.

Miglior Detailing

Jay

Miglior detailing is een van de topdetailers in de UK. Heb je vragen over hoe Auto Finesse bij de professionals gebruikt wordt dan is Jay de man !

Shine on wheels

Hervé

Shine on wheels is de verdeler van Auto Finesse voor de franstalige markt en bovendien ook een erg goeie detailer. Hervé heeft ook de franstalige Auto Finesse fans uitgenodigd dus als je ook hen wil ontmoeten is dit de gelegenheid.

Het beloofd een erg interessante en leerrijke dag te worden! Mis het dus niet !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
          We gaan hier normaal 2 zwarte wagens hebben die elke dag buiten staan en niet echt volgens de regels van de kunst onderhouden worden
          Indien je er nog een nodig hebt, geef maar een gil !

Comment

Die Avalanche is zeker een aanrader .....

Doet zelfs beter z'n werk dan de foamshampoo die ik anders gebruik , en de prijs is nagenoeg idem.

Comment

Kunnen we op die dag ook producten aankopen, en is er die dag een korting op AF producten?
              http://www.quality-shine.be

Comment

Ik ga 1 vd volgende dagen nog doorgeven als ik kom,voor de vriendin is het goed , maar het is toch 100 km heenreis.
                Dus als het goed weer is (afwachten wb) dan is de kans reeel dat ik even kom,en mss door rijden naar brugge

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door quality-shine Bekijk Berichten
                  Kunnen we op die dag ook producten aankopen, en is er die dag een korting op AF producten?
                  We doen iig iets speciaals

Comment

Zou het niet beter zijn om alles te testen op een witte wagen, ken er anders wel een paar die ge daarvoor kunt gebruiken

Comment

Iedereen er klaar voor ?

Comment

Zien der al naar uit,hopelijk beetje fatsoendelijk weer

Comment

heel misschien wip ik in de namiddag eens binnen maar kan daar geen zekerheid nog om geven, technieker die hier langs komt tussen 12 en 14uur dus wnn die weg is ...

Is dat een probleem bert dat ik kom zonder te mailen?
                          2013- Volvo V60 D3 R-Design
                          2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThomasT Bekijk Berichten
                            heel misschien wip ik in de namiddag eens binnen maar kan daar geen zekerheid nog om geven, technieker die hier langs komt tussen 12 en 14uur dus wnn die weg is ...

Is dat een probleem bert dat ik kom zonder te mailen?
                            Geen probleem, altijd welkom !

Comment

Ga ook eens binnen springen.
                              den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                              "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                              Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Ga er niet meer geraken. Maaaarrrr ik heb autofinesse anders wat gesteund
                                ImageUploadedByTapatalk1363446202.570321.jpg
                                Neen, geen snowfoam maar da real thing
                                2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

ik ben er ook niet geraakt.
                                  technieker hier was er pas om half3.
                                  Binnekort maar eens opnieuw bestellen dan ipv nu al men materiaal te kopen.
                                  2013- Volvo V60 D3 R-Design
                                  2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

Daarnet even binnen gesprongen, ik onthou vooral de witte exige V6

Veel volk ook, ging eigenlijk om een vervanging voor de Eisenman quick detailer die bijna op is, maar na even staan ronddraaien (en te zien dat zowel Simon als Bert zeer druk bezig waren (het was wel even aanschuiven aan de kassa)) dan maar huiswaarts gekeerd. Soms is een webshop toch makkelijk

Comment

ik zie het nu pas, stom van mij

Comment

Vandaag ook even langs geweest , met iemand kennis mogen maken vd zaakvoerders maar wie het was weet ik niet.
                                        Fijn de zaak eens in het echt te zien,erg mooi pand trouwens.
                                        Even wat mee geluisterd naar de mannen van autofinesse , en natuurlijk alle productjes een bekeken en GEROKEN
                                        Ik zei nog tegen mijn vriendin, percies een klein kind in een snoepwinkel,zo voel ik me zowaar toen.
                                        Gezien ik deze maand al een royaal bedrag aan detailspul heb uitgegeven heb ik me wel wat ingehouden.
                                        Die beemer in de inkom zag er trouwens zoals een parel uit,knap die rode lak

Bij mij is het de autofinesse temptation wax,spritz en gloss it shampoo en tyre gel (sample) geworden.
                                        Dit is een zaak waar ik mij nog zal tonen denk ik

Comment

Working...
                                        X