En op een gewone dag krijg je nog tonnen tips en advies
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Auto Finesse Demodag @ WAX-IT 16/03/2013
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk BerichtenEn op een gewone dag krijg je nog tonnen tips en advies
En veel dingen had ik niet te vragen,maar de vragen die je steld worden prima en rustig verteld.
En het intereseert me wel , zo eens wat detailcentra's te bezoeken,is anders dan over internet tenslotte.
Waxworld zal mijn vaste bestelpost zijn,maar aanvulling van merken als autofinesse en glossit (met tijd mss swissvax).
Is het altijd leuk nog een proffesioneel centrum in belgie te weten.
Comment
-
Bij deze wil ik iedereen bedanken die is langs gekomen. Mede daardoor is het een erg toffe en leerrijke dag geworden! Hopelijk hebben jullie alles kunnen proberen of vragen dat jullie wensten.
Op bepaalde momenten werd het wel ERG druk aan de kassa, en dat gaan we in het vervolg proberen op te vangen
Foto's en video's volgen !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten...
Op bepaalde momenten werd het wel ERG druk aan de kassa, en dat gaan we in het vervolg proberen op te vangen
...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 914 Bekijk BerichtenDat is het minste wat je kan zeggen. Ik kom wel eens terug op een normale weekdag, al mis ik dan misschien de promoties van de demo dag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenBij deze wil ik iedereen bedanken die is langs gekomen. Mede daardoor is het een erg toffe en leerrijke dag geworden! Hopelijk hebben jullie alles kunnen proberen of vragen dat jullie wensten.
Foto's en video's volgen !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bjorncoupe Bekijk BerichtenDan had ik geluk dat ik in de bureau kon betalen ! !
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenBij Miss Wax-it dan ?
Maar zoals ik zei , soms ben ik echt slecht in namen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bjorncoupe Bekijk BerichtenHmmm , het was geen vrouw ben slecht in namen , jonge smalle kerel met een brilletje (heb zijn naam gehoord ze)
Maar zoals ik zei , soms ben ik echt slecht in namen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenSimon(i) dus
Bij deze dus weet ik weer een naam aan iemand te kleven
Comment
Comment