300 euro pfff
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Kras + deuk
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk BerichtenDan zou ik eerst proberen om het zelf (deels) zo goed als weg te krijgen hoor.....300€ voor een krasje is erg veel geld...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenEr is ook nog een deuk
Er is immers al een stukje lak volledig weg nabij die deuk.........dan kan je al niks verkeerd doen
Maar als ze idd voor 300€ dit allemaal tot een goed einde brengen dan is het wel de moeite en ga je volgens mij niet voor minder gesteld geraken .
Comment
-
-
karakterlijn is waar de persvorm een naad in de plaat heeft geperst
als die een knik heeft gekregen, is er meestal maar 1 manier om die terug te krijgen en dat is eerst uitdeuken en dan de lijn er terug in hameren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krassendokter Bekijk BerichtenVoor mensen die eerst oordelen ipv bekent zijn in de schadewereld; ik ben inderdaad 10 keer goedkoper als een carrossier en de helft goedkoper als spotrepairs, lever vakwerk en geef 2 jaar garantie.
Meer info op Facebook of op onze site
mvg krassen-dokter.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door karamboela Bekijk BerichtenHet was rond de 600 euro, dat geld heb ik echter niet als student :-)
Ik had gerekend op een 300 euro, niet dus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenDe krassen dokter hersteld dat voor 60euro . Hij is 10 keer goedkoper.
Klopt.. krassen tot 15 cm is 50 euro ex BTW krassen boven 15 cm is 85 euro ex BTW per deel.
Nogmaals .. ik ben hier sinds 2010 succesvol mee bezig, dus als ge niet van de hoed en de rand weet.. geef dan geen commentaar aub.
Comment
Comment