Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kras + deuk

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

300 euro pfff

Comment

Dan zou ik eerst proberen om het zelf (deels) zo goed als weg te krijgen hoor.....300€ voor een krasje is erg veel geld...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk Berichten
        Dan zou ik eerst proberen om het zelf (deels) zo goed als weg te krijgen hoor.....300€ voor een krasje is erg veel geld...
        Er is ook nog een deuk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
          Er is ook nog een deuk
          Die duw je er zo uit.....je kan er langs de achterzijde zo aan.

Er is immers al een stukje lak volledig weg nabij die deuk.........dan kan je al niks verkeerd doen

Maar als ze idd voor 300€ dit allemaal tot een goed einde brengen dan is het wel de moeite en ga je volgens mij niet voor minder gesteld geraken .

Comment

die bluts duw je niet zomaar terug. Die zit net op de karakterlijn.
            www.peugeotforum.be

Comment

Het is inderdaad voor de kras en de deuk..
              Deuk zit inderdaad op een karakterlijn hebben ze mij verteld, waar meerdere platen samenkomen ofzo :/

Comment

karakterlijn is waar de persvorm een naad in de plaat heeft geperst

als die een knik heeft gekregen, is er meestal maar 1 manier om die terug te krijgen en dat is eerst uitdeuken en dan de lijn er terug in hameren
                www.peugeotforum.be

Comment

Voor mensen die eerst oordelen ipv bekent zijn in de schadewereld; ik ben inderdaad 10 keer goedkoper als een carrossier en de helft goedkoper als spotrepairs, lever vakwerk en geef 2 jaar garantie.
                  Meer info op Facebook of op onze site

mvg krassen-dokter.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krassendokter Bekijk Berichten
                    Voor mensen die eerst oordelen ipv bekent zijn in de schadewereld; ik ben inderdaad 10 keer goedkoper als een carrossier en de helft goedkoper als spotrepairs, lever vakwerk en geef 2 jaar garantie.
                    Meer info op Facebook of op onze site

mvg krassen-dokter.be
                    10 keer goedkoper laat mij niet lachen .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door karamboela Bekijk Berichten
                      Het was rond de 600 euro, dat geld heb ik echter niet als student :-)
                      Ik had gerekend op een 300 euro, niet dus
                      De krassen dokter hersteld dat voor 60euro . Hij is 10 keer goedkoper.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                        De krassen dokter hersteld dat voor 60euro . Hij is 10 keer goedkoper.

Klopt.. krassen tot 15 cm is 50 euro ex BTW krassen boven 15 cm is 85 euro ex BTW per deel.
                        Nogmaals .. ik ben hier sinds 2010 succesvol mee bezig, dus als ge niet van de hoed en de rand weet.. geef dan geen commentaar aub.

Comment

Working...
                        X