Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cleaning aan huis?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Cleaning aan huis?

Hoi mensen,

Bestaan er firma's die aan huis een wagen kunnen cleanen en waxen? Ik heb namelijk een oldtimer maar met het slechte weer kom ik daar liever niet mee buiten.
    Het zou dus handig zijn mocht iemand dat aan huis kunnen komen doen. Ik weet niet als het al bestaat, daarbij de vraag.

Groeten

Bestaat. Wij hadden er enen, maar niet meer zo tevreden van het laatste jaar. Dus eigenlijk ook weer naar opzoek voor al ons bestelwagens tijdens het bouwverlof.
    Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
    Motoren & Tjeurisme

Comment

Bij mij is het eerder voor eens grondig te waxen enzo... En tis een oldtimer van heel wat geld dus liefst mensen die weten met wat ze bezig zijn.

Groeten

Comment

Die firma's zijn er zeker.
        Wij doen dit ook :-)

Comment

Zit hier eentje in Gullegem die dit doet , maar kan niet direct op zijn naam komen .

Comment

Er zijn er zeker en vast,zelfs hobbymatige die het doen of bereid zijn het je zelf te leren.
            Want detailen en dan bam gedaan is het ook niet,detailing moet onderhouden blijven (op juiste manier wassen,beste weekelijks) wax aanlengen,oid.

Je moet wel rekening houden met firma's die bedrijven doen en firma's die particulieren doen (een camionet is geen oldtimer natuurlijk)
            En dat zul je ook wel snel merken aan het verschil in prijs (maar verschil in producten uiteraard ook )
            www.autodetailing.nl of het carclean forum zou ik u ook wel aanraden (zitten zowel proffesionele zelfstandige detailers/als proffesionele hobbymatige detailers)

Comment

www.detailed.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dr gonzo Bekijk Berichten
                Daar komt mijne Flex vandaan , is die nog zelf aan huis komen brengen toen bleek dat de post er langer over ging doen ivm de beloofde leveringstermijn .

Ben daar gaan testen voor dat machientje en moet zeggen dat ie echt wel goed bezig is .

Comment

Kga daar al men (tover)produkten halen

Comment

Ze doen oldtimer's ook, heb ik gezien op hun site.

Comment

De perfecte behandeling voor uw auto of moto. Naast polijsten ook beschermingsfolie of PPF paint protection film; ceramische coatings en dieptereiniging

Contacteer hem met de groeten van ons Hij doet zeer mooi werk op verplaatsing, hou er rekening mee dat werken op verplaatsing veel nadelen met zich meebrengt voor de detailer. Verlichting, ruimte, uitrusting,... Als je op zoek bent naar de top zou ik toch overwegen van de wagen langs te brengen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                        hou er rekening mee dat werken op verplaatsing veel nadelen met zich meebrengt voor de detailer
                        Als 't goei weer is ziet ge onderweg nog iets :

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dr gonzo Bekijk Berichten
                          Das ne maat van mij. Zeer goede service en correcte werkwijze

Comment

Working...
                          X