Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Product voor tapijtreiniger

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Product voor tapijtreiniger

Bij de Brico kan je een tapijtreiniger huren die ik zou gebruiken voor de wagen. Nu vroeg ik me af of iemand goede producten weet, voor bij het water te mengen, waarmee hardnekkig vuil uit de automatten kan gehaald worden?

Een gewone allesreiniger ?

Is dat toestel een soort van extractor , ik stel me bij een tapijtreiniger namelijk een machine voor die werkt met roterende borstels en dat past enkel op een vlakke ondergrond (tapijt) .

Als het enkel is voor de matten van je wagen : goed stofzuigen , insprayen met een goede reiniger (APC-aanlengen) , inborstelen en .......opzuigen met een waterstofzuiger. Goed naspoelen of desnoods herhalen en als laatste altijd goed naspoelen en nogmaals met die waterstofzuiger....

Je kan ook nog na dit alles de matten proper blazen met een gewone luchtcompressor..........en dan kan je opnieuw beginnen maar dan is er echt wel veel vuil uit en zullen ze er terug goed uitzien.
    (of je blaast ze uit voor je er aan begint)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Captain_Slow Bekijk Berichten
      Bij de Brico kan je een tapijtreiniger huren die ik zou gebruiken voor de wagen. Nu vroeg ik me af of iemand goede producten weet, voor bij het water te mengen, waarmee hardnekkig vuil uit de automatten kan gehaald worden?
      En bij de Brico hebben ze geen product voor dat toestel?
      APC zal idd wel goed zijn werk doen maar het nadeel erva nis dat het schuimt en kleverig kan zijn als het niet goed uitgespoeld wordt. Waar ik mijn extractor kocht verkochten ze ook producten om erbij te gebruiken

Dit bvb:
      2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

De oranje APC van Meg's zou ik gebruiken, schuimt minder dan de groene APC...

Comment

Auto Finesse Total werkt daar ook goed voor. Maar meestal kan je bij de verhuur van dergelijk toestel ook product kopen.

Comment

Working...
          X