Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gewrapte auto kleien

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gewrapte auto kleien

Hey,

ik heb een vraagje.
    Kan een gewrapte auto gekleit worden?
    Hij is mat blauw gewrapt!

Alvast bedankt!

Kleien dient om een oppervlakte vlak en blinkend te maken.... een matte wrap???

Think think think !!

geklei(d) met een D trouwens ;-) (maar da's de taalpurist in mij die spreekt)

Comment

De zachtste klei nemen en veel lubber opspuiten en zeker niet doorduwen, maar kzou voor alle veiligheid eerst eens proberen op een klein oppervlakte dat gemakkelijk trg te wrappen is als het moest fout gaan

Comment

Dat zou ik niet doen.

Comment

Ik vraag me eigenlijk ook gewoon af, waarom je dat met een matte wrap zou willen doen?
          Mss eens een foto van hoe hij er nu uit ziet posten, en dan zijn er wsl wel poetsfanaten hier op het forum, die je ideeën of tips kunnen geven.

Comment

Ik vraag me eigenlijk ook gewoon af, waarom je dat met een matte wrap zou willen doen?
            Mss eens een foto van hoe hij er nu uit ziet posten, en dan zijn er wsl wel poetsfanaten hier op het forum, die je ideeën of tips kunnen geven.

Comment

Matte wrap klei je beter niet. Behandelen met een goede cleaner zou moeten volstaan, zo goed als alle andere zaken kunnen glans creëeren.

Comment

+1 voor Simoni , een paintcleaner moet voldoende zijn .

Wax kan ook niet in zo'n geval , maar er zijn wel produkten die "bescherming" bieden op matte oppervlakken . (bvb reload)

Comment

Swissvax opaque?

Sent from my iPad using Tapatalk
                  2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Ik bedoelde een "gewone" wax , die Swissvax had ik al eens iets over gelezen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                      Kleien dient om een oppervlakte vlak en blinkend te maken.... een matte wrap???

Think think think !!

geklei(d) met een D trouwens ;-) (maar da's de taalpurist in mij die spreekt)
                      Klopt niet volgens mij. Uwe lak gaat niet blinken van het kleien.
                      Kleien is om zeer kleine verontreinigingen in de porien te verwijderen voor een betere hechting van je beschermlaag en een gladde oppervlakte.
                      Allez is toch wat ze mij verteld hebben

Comment

We wonen vlakbij de industrie en hebbe last van zo kleine zwarte puntjes. Lijkt wel roest en met de klei gaat het er goed af op de gewone carrosserie. hebbe al vanalles geprobeert en alleen dat werkt.
                        Nu willen we wete of we de andere gewrapte auto ook zo mogen behandelen.

Comment

De wrijving van het kleien zal na verloop van tijd glans creeeren, dat wil je niet op de matte wrap/lak. Vandaar wordt er beter niet gekleid.

Er is een specifieke reeks van Swissvax voor matte lak. Heel binnenkort komt die van Nanolex ook op de markt. Daar zit altijd een cleaner in die voldoende kracht zou moeten zijn om de vervuiling er af te nemen.

Ben je zeker dat die industriële aanslag niet te verwijderen valt met een IronOut?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kevin_ Bekijk Berichten
                            Kleien is om zeer kleine verontreinigingen in de porien te verwijderen voor een betere hechting van je beschermlaag en een gladde oppervlakte.
                            Correct.

Comment

Hebbe die iron out nog niet gebruikt maar wel andere producten!
                              Zijn toen bij de garage langs geweest en die zei dat het enkel met zo een klei te verwijderen was.
                              Wat echt goed werkt.
                              Ben ook bang dat die agressieve producten nie zo gezond zijn voor de lak of voor de "folie".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kevin_ Bekijk Berichten
                                Toch ff bijtreden hier : kleien dient om de vervuiling te verwijderen die OP je lak zit , al wat je er niet afkrijgt nadien zit IN de poriën en daar heb je dus die paintcleaner voor

Comment

Working...
                                X