Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bescherming achterkant voorzetels bij kinderen op achterbank...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Bescherming achterkant voorzetels bij kinderen op achterbank...

Een gekend probleem denk ik...

Tot nu toe zat mijn zoon nog altijd in zijn maxicosy en mijn dochter in een stoeltje, ik doe dan ook steeds consequent haar schoentjes aan en uit om de achterkant van mijn voorzetels te beschermen. Maar nu mijn zoon zijn maxicosy ook voor een stoeltje op de achterbank zal ruilen wordt het toch wel een gans gedoe om iedere keer 2 paar kinderschoenen aan en uit te doen...

Ik rij met een Lan Rover, dus dit zou een optie zijn:

Doet natuurlijk wel afbreuk een het mooie lederen interieur met contrasterende stiksels, maar ziet er wel comfy uit eigenlijk...

Iemand een ander idee,tips en tricks,aftermarket accessoire die de achterkant van je voorzetel kan beschermen tegen schoppende kindervoetjes?

Ik heb er zo een rugleuningzak voor kinderen aangehangen, kost 15e of zo.
    En zeg 100x, voeten niet tegen de zetel, tot ze het niet meer doet.

Comment

Hou er rekening mee dat die originele stoelhoezen makkelijk € 200 en meer kosten. Paar jaar terug ook interesse in voor onze RRS, toen kwamen die op iets meer dan € 200.
      Indien het niet origineel of zo duur hoeft te zijn, kan je je eventueel richten tot Britpart of Allmakes. Die maken onderdelen enkel voor Land Rovers tegen wat goedkopere prijzen.

Anders dit, niet zo mooi uiteraard: http://www.baby-walz.nl/REER-Bescher...fb426aeafe8d8a

Op die site staan nog wel meerdere gelijkaardige producten.
      "Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

ik heb destijds een soort organizer uit de Halford's opgehangen aan de zetels van de auto van mijn ma toen we haar auto mochten gebruiken om op reis te gaan.
        Kostte iets van een 10 euro. Mooi was anders, praktisch was het wel: alle knuffels en spulletjes konden er in, en de zetel bleef netjes.
        2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

ik leg gewoon een dekentje over de zetel en de achterkant krijg ik nu na 6 jaar nog altijd netjes proper. En ja ik heb ook een delicaat beige lederen interieur.
          www.peugeotforum.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk Berichten
            Hou er rekening mee dat die originele stoelhoezen makkelijk € 200 en meer kosten. Paar jaar terug ook interesse in voor onze RRS, toen kwamen die op iets meer dan € 200.
            Indien het niet origineel of zo duur hoeft te zijn, kan je je eventueel richten tot Britpart of Allmakes. Die maken onderdelen enkel voor Land Rovers tegen wat goedkopere prijzen.

Anders dit, niet zo mooi uiteraard: http://www.baby-walz.nl/REER-Bescher...fb426aeafe8d8a

Op die site staan nog wel meerdere gelijkaardige producten.
            280 pleurokes BTW in inderdaad... Maar eigenlijk wou ik eens een alcantara interieur, maar aangezien dat niet zo populair is, de herverkoopwaarde niet ten goede komt en dat überhaupt niet beschikbaar is bij Land Rover is leder geworden. Misshcien zou ik de 280EUR investering misschien nog zien zitten. Moet die overtrekken eigenlijk eens in het echt zien, hoe de stof er uit ziet en aanvoelt en hoe ze er uit zien op de zetels...

Dank U wel iedereen voor de antwoorden, er bestaan dus idd diverse opties die ik over had gekeken of gewoonweg niet gevonden op het www...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Yves_0016 Bekijk Berichten
              280 pleurokes BTW in inderdaad... Maar eigenlijk wou ik eens een alcantara interieur, maar aangezien dat niet zo populair is, de herverkoopwaarde niet ten goede komt en dat überhaupt niet beschikbaar is bij Land Rover is leder geworden. Misshcien zou ik de 280EUR investering misschien nog zien zitten. Moet die overtrekken eigenlijk eens in het echt zien, hoe de stof er uit ziet en aanvoelt en hoe ze er uit zien op de zetels...

Dank U wel iedereen voor de antwoorden, er bestaan dus idd diverse opties die ik over had gekeken of gewoonweg niet gevonden op het www...
              Moest je eens in de buurt van Landen komen in de nabije toekomst, kan je eventueel binnenspringen bij LPI Trekk 4X4.
              Gezien hun uitgebreide stock, is de kans groot dat die hoezen daar beschikbaar zijn en kan uitproberen.
              "Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

Working...
              X