Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Uitdeuken deur regio Heist-op-den-Berg

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Uitdeuken deur regio Heist-op-den-Berg

Vanmiddag toen ik terug naar mijn auto ging, een 3 maanden oude Zafira Tourer, had ik meteen gezien dat er iemand zijn deur er tegenaan had gegooid. Natuurlijk geen briefje achtergelaten...

De deuk is niet echt groot maar zou deze toch willen weghalen omdat ik me er mateloos aan stoor, te meer daar de auto slechts 3 maanden oud is.

Vind het ongelooflijk frustrerend dat je iets probeert in goede staat te houden en dat iemand anders dan een deuk maakt en te laf is om hiervoor zijn verantwoordelijkheid op te nemen.

Kent er iemand in de buurt van Heist-op-den-Berg carrosssiers die dit zouden kunnen herstellen?

Kan me perfect voorstellen wa voor een gevoel ge daar bij hebt, ik word er al pissig van door enkel en alleen je verhaal te lézen... De eerste de beste die bij mijn wagen zoiets flikt en ik zie het, heb ik bij zijne "kalléé".

Comment

in katelijne carrosserie paul. levert zeer goed werk af.

Comment

Ik zet mij altijd wat verder van de inkom van winkels enz net om zoiets te voorkomen.....

Als ge bvb 50 meter verder moet stappen dan is er meestal een zee van ruimte en......zet ik mij op 2 plaatsen

Comment

Ik doe dat meestal ook, en dan heb je die ene keer dat je 't niet doet weer prijs... Of op 't werk, daar kunnen ze er ook wat van (en er is gigantisch parkingtekort, zo erg dat als je 1 cm buiten je vak staat je al een opmerking krijgt, 3 opmerkingen en geen parkeerrecht meer...)... Moedeloos zou je er soms van worden.

Comment

Normaal gezien probeer ik mijn auto ook altijd te parkeren waar er genoeg plaats is. Nu was er echter niet veel parkeerplaats meer over, en had ik dus niet te kiezen...

Comment

Is het een grote deuk? En is er lakbeschadiging?
              Zoniet, laten uitdeuken zonder spuiten.

Dent-Art

Comment

Het is een klein smal deukje van zo'n 3 cm. Er is geen lakschade.

Comment

Zo in de buurt weet ik ook niet direct iemand zitten, maar ik ben vorige week naar Houthalen gereden om mijn parkeerdeuken te laten verwijderen.
                  Alles compleet weg, niks meer van te zien. Was bij r-dent, heeft ook een site.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stip Bekijk Berichten
                    Het is een klein smal deukje van zo'n 3 cm. Er is geen lakschade.
                    Dan zou ik niet twijfelen en me eerst gaan bevragen bij een firma die uitdeukt zonder herspuiten.

Hier kan je een vb. zien.

Comment

Heb je een foto van de schade? Als er geen lakschade is, is de kans groot dat je het er kan laten uithalen zoals bij W3N

@timmie: waar is die gevestigd? Goed werk is duur of blijft het betaalbaar?
                      The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                      BMW F10 520da 2012
                      MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                      BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                      Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                      VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Mijn schoonouders, afkomstig uit Hasselt, hadden ook al R-Dent aangeraden.

Nog iemand ervaring met R-Dent?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                          Heb je een foto van de schade? Als er geen lakschade is, is de kans groot dat je het er kan laten uithalen zoals bij W3N

@timmie: waar is die gevestigd? Goed werk is duur of blijft het betaalbaar?

@beemer vroeger zat die in Olen.
                          maar hij is verhuist naar de wilsonstraat in sint-katelijne-Waver. ( naast het rusthuis )

Openingsuren
                          - Maandag, dinsdag en donderdag geopend van 08.30 tot 12.00 en van 13.00 tot 19.00.
                          - Woensdag en vrijdag geopend van 08.30 tot 12.00 en van 13.00 tot 17.30
                          - Zaterdag geopend van 08.30 tot 12.00 en van 13.00 tot 15.30
                          - Ook op afspraak.

Wat doen wij?
                          - onderhoud alle merken
                          - alle herstellingen: kleine of grote ongevallen
                          - alle spuitwerken (gewone lak, parelmoer, candy, kameleon, marblizer, flakes, xyrelac, ...)
                          - ontwikkeling alle kleuren (bestaande en nieuwe naar smaak van klant)
                          - dit alles van alle merken personenwagens en kleine bestelwagens
                          - alles met garantie
                          - vervangwagen beschikbaar

een forum auto die daar gespoten is is bvbeeld de C3 corvette van de kikkers.

Comment

Working...
                          X