Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Clayen, waxen etc... Tips voor de beginner?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Zeker , maar dan zal het allemaal ff iets minder snel gaan dan met de DAP900

Wacht anders ff tot deze zomer....mogelijk komen er nog "acties" en voor 35 € meer dan die DAP500 heb je dan een 900......
    Ik kan je trouwens een code geven om gelijk korting te hebben

Comment

Een dap900 kost maar een fractie meer dan een 500. De extra power komt het werkingscomfort zeker ten goede. Je gaat jezelf en je machine niet zo gauw forceren, waardoor je minder snel naar grovere producten of een rotary zal verlangen

Sent from my iPad using Tapatalk
      2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Ik hoorde toch bij waxworld ook dat de dap 500 wel vaker eens te kort schiet waar de dap 900 doorgaat.
        Ik heb in het verleden de das 7 gehad met 700 watt die het eigenlijk wel prima deed,
        maar omdat die plots overleed heb ik vrij recent een dap 900 gaan halen.
        Prima toestel voor zijn geld

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk Berichten
          Zeker , maar dan zal het allemaal ff iets minder snel gaan dan met de DAP900

Wacht anders ff tot deze zomer....mogelijk komen er nog "acties" en voor 35 € meer dan die DAP500 heb je dan een 900......
          Ik kan je trouwens een code geven om gelijk korting te hebben
          Die mag je hier anders ook eens zetten :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Intred Bekijk Berichten
            Die mag je hier anders ook eens zetten :-)
            Daar is pm voor .....

Comment

foto die net op fb stond van Tripple met de hand aangebracht

of het echt met de hand gedaan is, dat zou ik nog eens willen zien

Comment

In mijn buurt staat er ook zo een "roos-rood" autooke , ik zou dat ook wel eens graag onder handen nemen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichten

foto die net op fb stond van Tripple met de hand aangebracht

of het echt met de hand gedaan is, dat zou ik nog eens willen zien
                  Tripple heb ik ook onlangs nog gebruikt, kan het alleen maar aanraden.
                  Maar dit is wel extreem, wel chapeau als dat met de hand gedaan is

Comment

Ook eens zo'n geval voorgeschoteld gekregen van een kameraad

Wel machinaal gedaan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk Berichten

Wil je wat uitsparen op aankoop : VVS intypen op Google (Nederlandse site) en vergelijk deze prijzen met die van België....de mijne komt van daar
                      Ik vind deze VVS site niet?

Comment

Online shop voor Hogedrukreinigers, Stofzuigers, Waterstofzuigers, Reinigers, Nilfisk, Gardena, Karcher Webshop. Bestel uw Hogedrukreiniger extra voordelig in onze shop. Groot assortiment, levering binnen 24 uur, niet goed geld terug regeling.

Comment

Working...
                        X