Mededeling

Collapse
No announcement yet.

matte lak (moto)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• matte lak (moto)

Voor mij een moeilijke vraag, voor de kenners onder jullie hopelijk niet .

Vorig jaar heb ik mij een triumph Bonneville aangeschaft in de speciale Steve McQueen editie (1100 stuks, maar enkele in België) Deze is gespoten in het mat groen, en de velgen in het mat zwart, met rvs wielspaken.

Nu is mijn vraag: Hoe verzorg ik deze lak het beste gezien dit toch wel een speciale moto is en ik niet van plan ben deze ooit te verkopen?

Ook stel ik mij vragen hoe de velgen best te reinigen, zeker de achtervelg, gezien daar redelijk wat olieresten van de ketting op terecht komen. Voor een gewone velg bij mijn andere moto is dit geen probleem, maar met de matte lak...

alvast bedankt!

zo min mogelijk kuissen. in den tijd dat de VTR Fire Storm in het mat zwart geleverd werd, toen zijden ze steeds dat je die met WD40 op moest boenen, maar in de praktijk gaf dat een blinkend resultaat. Voor zover ik weet is er wel nog geen andere optie uitgevonden... Niet vuil maken en niet opkuisen is het enige wat je voor de moment kan doen...
    Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
    Motoren & Tjeurisme

Comment

Anno 2013 en met wat er allemaal mogelijk is in detailing betwijfel ik dat!
      Een snelle google zoektocht leverde dit op:
      Swissvax Opaque (Misschien wax-it contacteren?)

Matte cars aren't tough to take care of - you just need the right matte paint care products. Get the Matte Paint Prescription today and you'll have everything you need in one kit.

http://youtu.be/ARFTEEPDdeI

1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
      2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
      2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer

Comment

Alvast bedankt voor de reacties!

Wax-it had ik vorige week reeds gecontacteerd per mail, maar heb nog geen reactie terug ontvangen.

groeten

Comment

Ze hebben in Le Mans gezeten...
          2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door skremar Bekijk Berichten
            Alvast bedankt voor de reacties!

Wax-it had ik vorige week reeds gecontacteerd per mail, maar heb nog geen reactie terug ontvangen.

groeten
            Ondertussen uw mailtje beantwoord!

Excuses, we waren vorige vrijdag en zaterdag uitzonderlijk gesloten en uw mailtje is onbeantwoord gebleven gezien het grote aantal mails dat ingehaald diende te worden.

Comment

Reinigen : professional polish van Poorboys

Beschermen : Reload spray sealant.......schudden voor gebruik

Deze produkten kan je in principe bij de betere shops vinden......die waar ik aankoop hebben deze toch

+

.....al zullen er nagenoeg identieke middelen zijn van andere merken.....in Belgische shops .

Comment

Working...
              X