Mededeling

Collapse
No announcement yet.

nieuw car care center regio knokke

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• nieuw car care center regio knokke

beste forumleden,

wij openen binnenkort ons eerste car care center in de regio knokke.

Een kleine greep uit ons dienstenpakket:

- hand carwash: met behulp van zorgvuldig uitgezochte machines en producten en een paar eigen creaties kunnen wij een wagen met de hand wassen in een gemiddelde tijd van 19 min. zonder gebruik van agressieve shampoos en schurende borstels.

- detailling: verschillende packs geschikt voor ieders budget en eisen.

-krasdokter: verwijderen van diepe krassen zonder herspuiten van panelen en uiteraard zonder kleurverschil.

en nog zoveel meer.

om de laatste hand te leggen aan ons marketingplan willen wij eens polsen bij de doorsnee autoliefhebber wat jullie vinden van dit concept.

punten van kritiek en bedenkingen zijn steeds welkom.

ik dank jullie alvast

Als je in knokke wil beginnen (idd daar zit het geld) kom je enkel voorruit als je goede mond op mondreclame hebt. Start eventueel met iets lagere tarieven, en die oude rijke mannen lezen liever een krant, lezen een blad met een koffie erbij. Of slaan een babbel terwijl je bezig bent. (zorg dat je die kan aanbieden)
    Ook een ophaalservice kan wel vanpas komen in knokke zodat ze zelf hellemaal niks moeten doen buiten betalen.

Geen idee welke prijzen je in gedachten hebt maar in sint martens latem is er iets vergelijkbaar en voor een A6 avant betaal je ±33euro voor een handwash + binnenwash.
    Last edited by verbatim2; 28/06/2013, 23:08.
    Polo 6n 1.4

Comment

Ik kan me niet voorstellen dat je wanneer je spreekt van uitgezochte machines en eigen creaties je nog van 'car car' kan spreken. Als je publiek wilt aanspreken die hun auto met liefde wil laten behandelen zou ik toch met de hand gaan correct wassen. Maar dit is al helemaal niet mogelijk op 19 minuten...

Zoals jij het hier verwoord qua wasbeurten komt het overeen met die van de pakistaan op de grote baan.
      2013- Volvo V60 D3 R-Design
      2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

Heb je geen prijslijst?

Comment

de wagens worden met de hand gewassen zoals eerder vermeld, de "machines" worden enkel gebruikt om op een ecologische en snelle manier bepaalde producten op de wagen te kunnen vernevelen en om de wagen gemakelijk te kunnen drogen zonder watersporen.

Dit hebben wij allemaal uitgezocht en bedacht om wel de kwaliteit van een hand carwash (correct wassen zoals u het eerder aanhaalde) maar toch niet te hoeven inboeten in tijd.
          Dat is één van de punten waarin wij ons onderscheiden van bevoorbeeld de pakistaan waar u het over heeft.

Ik dank u voor uw post, het laat al direct zien hoe mensen hier over denken " een wagen in 19 min. correct wassen is onmogelijk"zoals u aanhaalde.
          met dit uitgangspunt zijn wij begonnen aan dit concept.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CDScarcare Bekijk Berichten
            de wagens worden met de hand gewassen zoals eerder vermeld, de "machines" worden enkel gebruikt om op een ecologische en snelle manier bepaalde producten op de wagen te kunnen vernevelen en om de wagen gemakelijk te kunnen drogen zonder watersporen.

Nice!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door verbatim2 Bekijk Berichten
              Als je in knokke wil beginnen (idd daar zit het geld) kom je enkel voorruit als je goede mond op mondreclame hebt. Start eventueel met iets lagere tarieven, en die oude rijke mannen lezen liever een krant, lezen een blad met een koffie erbij. Of slaan een babbel terwijl je bezig bent. (zorg dat je die kan aanbieden)
              Ook een ophaalservice kan wel vanpas komen in knokke zodat ze zelf hellemaal niks moeten doen buiten betalen.

Geen idee welke prijzen je in gedachten hebt maar in sint martens latem is er iets vergelijkbaar en voor een A6 avant betaal je ±33euro voor een handwash + binnenwash.
              Tijdens ons onderzoek over het "koopgedrag" van onze doelgroep is dit ook al snel gebleken, wij spelen hierop in door een ruimte te voorzien die goed is geissoleerd tegen het geluid , waar er oa. koffie voor handen is, mogelijkheid om internet te gebruiken, een tv scherm...
              dit allemaal in een ruimte waarin rust en ontspanning centraal staan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
                Nice!
                schrijf hier gerust uw mening hierover neer nickotje.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CDScarcare Bekijk Berichten
                  schrijf hier gerust uw mening hierover neer nickotje.
                  Waar in Knokke zitten jullie? Is het al open?

Comment

Ivm correct wassen, dat hangt er wat vanaf wat je er onder verstaat.
                    Correct wassen is voor mij eerst afspoelen, dan goed wassen met de Wash Mitt, terug afspoelen, drogen met droogdoek, en daarna met een quick detailer afwerken. Neemt voor mij +- 2 uur in beslag als ik niet te traag werk.
                    Echter kan iemand anders onder correct wassen ook verstaan dat "het vuil gewoon weg is".

@ TS:
                    Geef eventueel eens aan welke producten (eventueel met merknaam) jullie gaan gebruiken? Daar is al veel uit af te leiden.

Verder ook, het zal de doorsnee persoon worst wezen op welke manier de wagen wordt gewassen, zolang die maar proper is en er mooi uitziet.
                    En een, in mijn ogen, echte liefhebber gaat nooit naar de carswash of een hand car wash (no offense naar de TS toe ), maar doet dit gewoon zelf.

Hoe dan ook, voor een hand car wash zal zeker een markt zijn, als de prijzen competitief zijn én het effectieve wassen ook goed gebeurd. En zoals al aangehaald, service is deze dagen zéér belangrijk.

Btw, nog geen foto's van de eventuele ruimte waar de wagens gewassen worden? Dat zegt ook al veel, netheid is een must als je naam wil maken.

Comment

Working...
                    X