Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Krasjes op matte helm

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Krasjes op matte helm

Hey allemaal,

M'n schoonzus zond net een berichtje met de vraag:
    Wil je je detailgerief meenemen dit weekend, ik heb namelijk enkele krasjes op m'n helm.

Nu het gaat om een matbruine helm, en er zouden enkele krasjes opzitten van in de koffer van de quad te stoppen.

Ik dacht dat je matte kleuren niet mag gaan polieren of deze gaan toch glanzen? Hoe krijg ik de krasjes er het beste uit?
    Zou dit al lukken met een cleaner als Autofinesse Tough Paint Prep?
    Iemand die hier al ervaring meeheeft?

Krasjes krijg je daar niet uit...

Als je de instructies ziet van BMW, dan mag je met een matte auto niet door de car-wash, en vliegenxxxx moet je binnen de paar uur verwijderen, of je hebt vlekken die je niet meer weg krijgt.

Het kan er exclusief uit zien, maar het is niet geschikt voor dagelijks gebruik.
    Of je moet met een folie werken die je er na een jaar of 2 terug af haalt.

Comment

Swissvax heeft een aantal producten specifiek voor opaque of matte lakken/folies, aan Swissvax-prijzen, wel te verstaan.

Wss kunnen Bert of Simoni @wax-IT je wel helpen

Sent from my iPad using Tapatalk
      2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Heb de helm net eens bekeken, het zijn putjes die in de helm zitten die door de laklaag zitten zelf.
        Dus herstellen zal zeker niet op normale manier gaan

Comment

Plastidip.

Comment

Zeg haar dat ze een zwemzakje meeneemt om de helm in te steken...........als ze deze niet opzet tijdens het rijden

Lakstiftje en zo goed als mogelijk bijverven..........meer kan je niet doen om het minder te doen opvallen denk ik zo.

Misschien als het bijverven niet zo goed lukt , dat je met een melaminesponsje het "bijgeverfde deel" wat matter kan maken .
            (vergeet dan niet om rondom af te plakken zodat je enkel de plekjes matter maakt en niet heel de helm...)

Comment

Ik heb mijn helm ook matzwart geplastidipt en dat is zeer goed gelukt..

Comment

Thnx, zal het eens voorstellen.

Ze heeft al een zakje om de helm in te stoppen, maar meestal stoppen ze hem direct zo in de bak met alle gevolg van dien

Comment

Working...
                X