Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Stront en zo... Hoe volledig verwijderen (en toekomstige frustratie voorkomen)?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Dat van die vliegtuigen is pure broodje aap...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door quality-shine Bekijk Berichten
      Een goede lakverzegeling(coating) zou ook een oplossing bieden, gaat ook veel langer mee dan wax. Heb eens op tv gezien dat de vliegtuigen in grote hoogte hun wc leegmaken, wordt wel eerst goed gemalen, en resultaat waren ook van die kleine gele puntjes op de lak, meubels, enz.
      Iew

Oorspronkelijk geplaatst door Aikinoodle007 Bekijk Berichten
      Dat van die vliegtuigen is pure broodje aap...
      Ik hoop het, het is al vuil genoeg dat het menselijk afval vanop de treinen gewoon op de sporen gedumpt wordt.

E30SHOP.be
      - Alles voor uw BMW E30.
      Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
      En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Een nieuwe zomer... nieuwe 'stront'. Het is echt erg... Al onze auto's volledig onder de bijenpoep (?), alsook de Velux van ons huis, terras, vensterbanken...

Heb de auto 2 dagen geleden gewassen omdat ik het niet meer kon aanzien, maar intussen hangt hij alweer vol met gele stippen... Ik zie er nog meer tegenop dan vroeger om de auto te wassen, want ben er dubbel zo lang aan bezig nu.

Dit was 2 weken geleden (en over de volledige auto):

En dit blijft achter na hem gewassen te hebben. Leuk, op mijn kofferklep die vorig jaar nog maar herspoten werd.

E30SHOP.be
        - Alles voor uw BMW E30.

Comment

Om nog maar te zwijgen van de vele waskrassen.

En ergere krassen ten gevolge van dat gefrot op die dingen...

E30SHOP.be
          - Alles voor uw BMW E30.

Comment

(deze kras zal van iets anders zijn, maar weet niet van wat)

En zo zag de auto er een weekje later alweer uit... Het lijkt dweilen met de kraan open?

Hier een voorbeeldje van een 'vers' exemplaar:

E30SHOP.be
            - Alles voor uw BMW E30.

Comment

Hebt ge geen hoes of groot zeil?

Comment

Ja, ligt momenteel op de Benz, maar zie dat eerlijk gezegd niet zitten om die er elke dag op te leggen en af te halen (redelijk zwaar). Heb nog een lichtere hoes ook, maar niet zo'n goeie kwaliteit (binnenkant is niet zacht zoals die andere hoes, is meer een tentzeil van kwaliteit/stof). Momenteel ik wel niet dagelijks de auto gezien ik met de fiets naar 't werk rijd (enkel weekend of als 't regent). En zo'n hoes valt ook meteen op (auto staat voor het huis) en dat heb ik niet zo graag.

E30SHOP.be
                - Alles voor uw BMW E30.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                  Ja, ligt momenteel op de Benz, maar zie dat eerlijk gezegd niet zitten om die er elke dag op te leggen en af te halen (redelijk zwaar). Heb nog een lichtere hoes ook, maar niet zo'n goeie kwaliteit (binnenkant is niet zacht zoals die andere hoes, is meer een tentzeil van kwaliteit/stof). Momenteel ik wel niet dagelijks de auto gezien ik met de fiets naar 't werk rijd (enkel weekend of als 't regent). En zo'n hoes valt ook meteen op (auto staat voor het huis) en dat heb ik niet zo graag.
                  Mja, eventueel goei wax of sealant laag opleggen dan?

Comment

Ook al aan zitten denken, maar dan zal hij eerst eens goed geclayed moeten worden. En kost redelijk veel geld, al dat detail-materiaal. (niet zo leuk als je om de haverklap technische kosten hebt)

E30SHOP.be
                    - Alles voor uw BMW E30.

Comment

Ook al aan zitten denken, maar dan zal hij eerst eens goed geclayed moeten worden. En kost redelijk veel geld, al dat detail-materiaal. (niet zo leuk als je om de haverklap technische kosten hebt)
                      Kost nu niet extreem veel hé
                      Als ge niet gaat polieren zijt ge met €150 al goed gesetteld denk ik.

Comment

Valt idd nog mee, maar moet ook nog altijd eens deftig kuisgerief (washandschoen(en), microvezeldoeken etc) aanschaffen. Nu gebruik ik altijd een oudere washandschoen (omdat de recentere fluogele 'rasta' veel te veel pluisjes achterlaat). Ik ken er niets van en van al die producten zou je door het bos de bomen niet meer zien.

E30SHOP.be
                        - Alles voor uw BMW E30.

Comment

Ian, voor ge uw wagen gaat poetsen :

Leg een natte doek op de motorkap en dak. Doek nat gemaakt met een sopje water met een klein beetje ph-neutrale autoshampoo.
                          Laat dat minstens een uur gewoon liggen en hou het goed nat.

Door het eerst te laten weken is het veel makkelijker om die ondingen weg te poetsen zonder krassen te maken.
                          Wel effe testen hoe lang die plekjes moeten losweken.
                          Last edited by taiko; 26/06/2014, 21:08.

Comment

Valt idd nog mee, maar moet ook nog altijd eens deftig kuisgerief (washandschoen(en), microvezeldoeken etc) aanschaffen. Nu gebruik ik altijd een oudere washandschoen (omdat de recentere fluogele 'rasta' veel te veel pluisjes achterlaat). Ik ken er niets van en van al die producten zou je door het bos de bomen niet meer zien.
                            Als ge ooit hulp nodig hebt vraagt ge maar ahja

Comment

ik zou eerder investeren in een havik of een sperwer: probleem blijvend opgelost
                              www.peugeotforum.be

Comment

Die schijten ook
                                2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Klote man, ik zou bijna uit medelijden uw auto komen polieren

Comment

Ik zou toch ook eens kijken voor een goeie sealant aan te brengen, dan zal je al niet zoveel last hebben om het eraf te krijgen.

Hoeft echt niet veel te kosten hoor. Laat gerust iets weten

Comment

Working...
                                    X