Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wagen van 10 jaar oud en 150K km op de teller: nog zinvol om te (laten) detailen ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
    Mijn auto's hou ik allemaal in "super-gekuist-super-onderhouden" staat. Ook al hebben ze al heel wat jaartjes. Wegwerpmaatschappij deugt niet. Vandaag al mijn auto's laten keuren op TC,die blikken in de ogen van de inspecteurs is dan zalig (zich afvragend hoe wagens van die leeftijd volledig origineel nog zo goed kunnen zijn). Mijne 25 jarige is ook nog dagelijks gekeurd en daarnet de ompmerking gekregen: daar is dus echt geen pelletje roest aan en die lekt nergens hé. Dat doet mij als technieker-liefhebber deugt
    Ik herken dit volledig...erg prettig als op de keuring de keurmeesters je complimenten geven...daar doe ik het echt voor...een nieuwe auto zegt me dan ook weinig :-)

Comment

@allen: Dank voor alle nuttige tips. Eerst eenmalig laten detailen en vervolgens regelmatig zelf onderhouden in de self-wash-box oid lijkt inderdaad op het eerste gezicht de beste weg voorwaarts.

Dan ga ik dus best op zoek naar een fatsoenlijke detailer en dito self wash faciliteiten in mijn regio (Vl-Br.).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
        Dat doe ik! Heel m'n koffer vol bidons met water, een doos vol met shampoo, washandschoenen en borstels. Gewoon een uurtje in zo'n wasbox en voila 4.50 euro per keer

Doe ik dus ook

Comment

@MRJ: Bewonderenswaardige attitude!
          @corsawim: Respect voor het resultaat!

Comment

Working...
          X