M'n broer heeft een nieuwe A4 TDI met twee uitlaatpijpen in chromé die hij uiteraard graag zo proper mogelijk zou willen houden. Hebben jullie onderhoudtips?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
uitlaat in chromé - hoe onderhouden?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk BerichtenMetalpolish en zakje staalwol kopen bij wax it, dan worden ze makkelijk proper!
Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichten+1 en in een sealant zetten of velgenwax om makkelijker het vuil af te wassen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk BerichtenHeb ik ook onlangs zo gedaan
Helpt dat echt? Brandt dat er niet af of zo door de hitte?
Ik denk als je van die finishkare hi temp wax gebruikt dat zelf nog beter is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk BerichtenHeb dat zelf gedaan met de buiten kant van mijn uitlaat, is voorlopig nog altijd proper.
Ik denk als je van die finishkare hi temp wax gebruikt dat zelf nog beter is
Comment
-
Ik zal ook nog ff "reclame" maken voor prof. polish van Poorboys....................echt voor alles inzetbaar en zo heb je niet altijd iets anders te kopen....http://www.carclean.nl/product/Poorb...PB_PP16_100723 zelf heb ik deze al ingezet voor oa lak , ramen , uitlaat , harde plastic , croom , kalkvlekken , enz..... met een prima resultaat
Comment
-
gewoon wekelijks wassen doet ook al veel.
die van mij zijn nog niks aan te zien en al bijna 6maand oud.
niks van bescherming op momenteel.2013- Volvo V60 D3 R-Design
2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic
Comment
-
'Bijna 6maand oud'... Dat is mijn inziens nog nieuw, enigszins logisch dat het er nog nieuw uitziet. Een zekere bescherming -in de vorm van een wax of sealant- is sowieso beter dan niets. Dit losstaand van de keuze tussen de soort/merken, zeker geen punt van discussie. Ik zou het heel sterk aanraden! Zo kan je met een hogedrukreiniger dikwijls al alle vuil afspuiten zonder er met een washmitt te moeten aankomen, zeker de eerste weken na aanbreng van de bescherming
Comment
-
Na 6 maand kan je al een heel ander resultaat hebben. Op mijn vorige auto wist ik nog niks van detailing, en ben ik er pas na een zestal maanden (en een halve winter) aan begonnen. 20000 km laten serieus wat roet en andere troep achter
Sent from my iPad using Tapatalk2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
Die nieuwe menzerna universal polishing cream is echt fantastisch.
Als je uitlaat eenmaal proper staat (eventueel met staalwol 0000) gaat hij eenvoudig reinigen alsook beschermen. Gewoon aanbrengen met een microvezeldoekje en afwrijven, hij bevat zo goed als geen schuurkorrel dus is erg gebruiksvriendelijk.
En bovendien is hij echt niet duur IMHO.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenDie nieuwe menzerna universal polishing cream is echt fantastisch.
Als je uitlaat eenmaal proper staat (eventueel met staalwol 0000) gaat hij eenvoudig reinigen alsook beschermen. Gewoon aanbrengen met een microvezeldoekje en afwrijven, hij bevat zo goed als geen schuurkorrel dus is erg gebruiksvriendelijk.
En bovendien is hij echt niet duur IMHO.
Zie mijn reclamepost #8
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door éSe Bekijk BerichtenBelgom.
Speciaal ontworpen voor de bling bling HD mannen. En die weten wat blinken is!
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
Comment