Mededeling

Collapse
No announcement yet.

van kuisen tot waxen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Lukt enkel het uploaden via Tinypic of bestaat er nog een site waar het lukt.

Comment

Je kan ook foto's uploaden naar google+ of picassaweb. Daarna de URL copiëren en via het fotoicoontje het adres erin plakken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jonastie_boys Bekijk Berichten
        Ik kuis mijn auto elke week. En ik doe er ook 2 uur over doordat ik hem steeds enorm grondig doe + Mijn velgen was ik enkel met water en dan mooi afdrogen met een microvezeldoek doordat het redelijk dure waren.
        Met een ph neutraal velgenreiniger kun je niets mis doen.

Comment

Account maken op photobucket voor foto's hier te zetten..

Comment

Dat gaat dus ook al niet die photobucket en heb nochtans een account gemaakt

Comment

Ik tijdens het polieren met Festool MPA 5000

Comment

kan je de foto's openen in photobucket...daarna de URL copiëren...open het 3e icoontje van rechts hier op het forum boven je bericht...kies "from URL...daarna plak je het adres in het witte kadertje en haal het vinkje weg bij "Retrieve remote file and reference locally"..daarna moet het normaal lukken.

voilà...het werkt toch :-)
                Last edited by ; 16/08/2013, 22:19. Reden: extra zin..

Comment

Is dat geen DAP op de foto ipv een festool?

Comment

Wim de machine is inderdaad een Dap 900. Maar het product is Festool

Comment

Dit was nog voor ik begon te clayen enzo.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jonastie_boys Bekijk Berichten
                        Wim de machine is inderdaad een Dap 900. Maar het product is Festool
                        ok, inderdaad Jonas, ik was wat snel.

Comment

Dit is de wax pasta die we gebruikt hebben nadat alles gepolierd is.

Comment

Hierbij een foto waar er een diepe kras in de spoiler zat. Een paar fotos later zul je zien dat deze eruit gepolierd zijn naar eerst een behandeling te doen van nat schuren waarbij we water en schuurpapier gebruiken om de meeste krassen eruit te halen en dan hebben we nog eens met de poliermachine erover gegaan subiet zie je het eindresultaat van de zelfde plaats op de spoiler.

Comment

Voor het polieren zorgen we dat alles goed afgeplakt wordt zodat er met het product niet op de zwarte sierlijstendelen van de wagen wordt gewreven of als het in het chromé is dan passen we ook zeker goed op dat alles mooi afgeplakt wordt. En bij het gebruik van de machine wordt het verlengsnoer of de nek gelegd anders zou het snoer op de wagen liggen en zo krassen veroorzaken.

Comment

Hierbij het eindresultaat van de spoiler. Je mag u mening geven

Comment

Dit is het uiteindelijke resultaat geworden. Ik zal ook nog een foto posten van dichtbij op de motorkap. En een foto van alle producten die ik heb gebruikt.

Comment

Comment

mooi eindresultaat...tip voor de fotoreportage...zet je foto's voor en na steeds vlak na elkaar en maak de na-foto even scherp als de voor-foto...kleef eventueel een stukje kleefband op de lak om op scherp te stellen.

Comment

Ok danku voor de tip. Dat zal ik zeker onthouden

nu zal ik nog een foto posten met alle producten die ik heb gebruikt

Comment

- poliermachine staat wel niet op de foto maar dit was een DAP 500.
                                          - auto was net gekuist dus eveneens heb ik ook jammer genoeg geen fotos van mijn 2 emmer methode.
                                          - Quick detailer van Meguair
                                          - Showroom shine van Meguair heb ik nog eens gebruikt op het einde.
                                          - Een clay bar van het merk 3M
                                          - Voor het polieren heb ik gebruik gemaakt van 3M en van Festool.
                                          - De Wax was van het merk Poorboy's Natty's white pasta wax.
                                          - De microvezeldoeken waren van het merk Meguair

Hierbij een paar foto's en een beetje meer info over de producten die ik gebruikt heb. Jullie mogen gerust jullie mening geven ik zal de dingen die me verteld worden zeker onthouden.

Vriendelijke groeten jonas

Comment

Working...
                                          X