Mededeling

Collapse
No announcement yet.

van kuisen tot waxen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Het belangrijkste is dat mijn werk goed is he. De rest zal wel volgen.

Comment

• wanneer krijgen we de volgende te zien?

Comment

• Wanneer iemand de zijne wil brengen. Want van dit autobedrijf moet ik maar het laatste van augustus beginnen gaan. Heb wel fotos van de Audi van mijn pa maar die staan op facebook.

Mvg Jonas

Comment

• hoe zit dat hier ?
          2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Hoe bedoel je

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jonastie_boys Bekijk Berichten
              Hoe bedoel je
              Hij bedoelt of je ondertussen al meer wagens gedaan hebt, en hoe het vooruit gaat met de zaak

Comment

• Heb nog geen nieuwe klant gehad. En ben sinds maandag op me zelf begonnen. Dus nu beginnen reclame maken he.

Comment

• Moest iemand interesse hebben. Mag hij me dit laten weten

Comment

• Als je zo ver niet woonde mocht je de mijne doen.

Comment

• Waar in Limburg woon jij juist.

Is inderdaad wel jammr ik wou gerust uwe doen.

Comment

• Tip: wil je ook die verre klanten doen.
                        Koop U een kleine vervangwagen, en organiseer een haal en breng service.

Je rijdt met je vervangwagen tot bij je klant, en ruilt. Nadien breng je de auto terug.

Misschien willen echte freaks je wel niet met hun auto laten rijden....

Comment

• Of voorzie een haal- en brengservice naar het station (Kortrijk bv.)

Sent from my iPad using Tapatalk

Comment

• Doe gewoon de auto ter plaatse , kunnen ze mooi op uw handen staan kijken en wie weet komt er wel een buur met een paar vragen ....als het werk niet naar u komt zult ge zelf naar de klanten moeten komen .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk Berichten
                              Doe gewoon de auto ter plaatse , kunnen ze mooi op uw handen staan kijken en wie weet komt er wel een buur met een paar vragen ....als het werk niet naar u komt zult ge zelf naar de klanten moeten komen .
                              Zou ik ook wel durven doen. Klant is dan gerust, en zal ook zo sneller vertrouwen hebben in jou.
                              Echter zal het ook niet altijd makkelijk zijn, ivm ruimte enz. Want detailen doe ik liefst binnen in de garage.

Comment

• veel detailers op het Nederlandse Carclean.nl-forum werken onder een party-tent. Vaak hebben ze geen garage of carport waar ze onder kunnen, en in veel gevallen zelfs geen oprit, wegens héél klein behuisd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
                                  veel detailers op het Nederlandse Carclean.nl-forum werken onder een party-tent. Vaak hebben ze geen garage of carport waar ze onder kunnen, en in veel gevallen zelfs geen oprit, wegens héél klein behuisd.
                                  Ik ben helemaal geen hard core detailer maar ik verzorg m’n wagens toch netjes ( enfin, dat probeer ik toch ) , mijn nieuwe heb ik nu in een nanolex coating gezet omwille van het feit dat ik niet echt de tijd heb om m’n wagen enkele keren per jaar de polijsten/waxen enz…
                                  Ik heb echter wel wat ervaring met kleien, polijsten enz… Het laatste wat ik zou doen is de wagen gaan behandelen in open lucht, zelfs onder een partytent zou ik dit niet doen… bij het minste zandkorreltje dat door de wind op je wagen terechtkomt kun je zo opnieuw beginnen…
                                  Als je echt tot in de puntjes wil gaan werken moet dat in een afgesloten en goed verlichte garage/ruimte zijn mijns inziens… ( ik woon wel landelijk dus bij wat wind kan er wel eens wat zand door de lucht vliegen van een boer die met z’n tractor aan het werk is maar ik kan me niet van de indruk ontdoen dat in stedelijker gebied er niks door de lucht vliegt… Zelfs als ik m'n wagen wekelijks ( probeer ik toch ) was is het eerste wat ik doe na het afspoelen de wagen binnen rijden ( ik heb wel een best ruime garage ) om hem te drogen, op die manier ben ik zeker dat bij het drogen er geen zand en ander vuil op de natte wagen terecht komt en met de droogdoeken onnodige swirls worden gemaakt.
                                  Last edited by Audidriver; 29/08/2013, 11:16.

Comment

• dubbel

Comment

• Mijn vrouw doet me dood als ik met een zeiknatte wagen de net gedweilde garage zou binnen rijden... De garage is trouwens te smal (of er staat te veel andere bazaar) om deftig rond de auto te kunnen. Met de Mini lukt dat nog wel, de Volvo is een ander paar mouwen.
                                      Met andere woorden: ik werk meestal in open lucht, of onder mijn carport (waar ik, ondanks twee kanjers van halogeenspots in de nok), niet genoeg licht heb... Ideaal is een net bedrijfsgebouw of een dubbele garage met voldoende verlichting, maar mijn vrouw heeft ook niet de ideale maten, en toch zie ik ze graag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
                                        Mijn vrouw doet me dood als ik met een zeiknatte wagen de net gedweilde garage zou binnen rijden...
                                        Idem, maar dan niet m'n vrouw maar m'n moeder

Comment

• Ik zou gerust wel naar de klanten gaan hoor. Maar Ook best niet al te ver.

En ik ben op zoek naar een partytent die volledig toe kan. En vanaf ik toch goed al verdiend heb zou ik kijken voor een garage waar ik die kan in plaatsen. Maar hier in de buurt hebben we er niet echt veel. En onze garage is niet groot genoeg.

MVG Jonas

Comment

Working...
                                          X