Door enkel auto's te "poetsen" zal je niet veel "verdienen" , tenzij je enkele rijke klanten hebt die er wat tegenaan willen gooien......zolang je die klanten niet hebt zal je moeten zoeken naar klanten en moeten uitkijken voor een extra job ( als je die al niet hebt natuurlijk ) Mocht ik niet alleenwerkende zijn voor een gezin van 5 ( m-v-3 kids ) dan vroeg ik 4/5 aan om in bijberoep auto's te gaan poetsen. Heb ooit al een vw-caddy-achtige auto gezien met een boel reclame op ( Meguiars ) en de eigenaar vertelde me dat ie veel auto's waste ter plaatse . Hoe de man z'n auto poetste deed me al gruwelen : met de borstel van de self-carwash eerst de velgen en vervolgens over heel z'n auto met dezelfde borstel....
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
van kuisen tot waxen
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk BerichtenDoor enkel auto's te "poetsen" zal je niet veel "verdienen" , tenzij je enkele rijke klanten hebt die er wat tegenaan willen gooien......zolang je die klanten niet hebt zal je moeten zoeken naar klanten en moeten uitkijken voor een extra job ( als je die al niet hebt natuurlijk ) Mocht ik niet alleenwerkende zijn voor een gezin van 5 ( m-v-3 kids ) dan vroeg ik 4/5 aan om in bijberoep auto's te gaan poetsen. Heb ooit al een vw-caddy-achtige auto gezien met een boel reclame op ( Meguiars ) en de eigenaar vertelde me dat ie veel auto's waste ter plaatse . Hoe de man z'n auto poetste deed me al gruwelen : met de borstel van de self-carwash eerst de velgen en vervolgens over heel z'n auto met dezelfde borstel....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk BerichtenIdem, maar dan niet m'n vrouw maar m'n moeder
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk BerichtenWat krijg je daar nu voor als ik vragen mag? En wat gebeurt er juist? Volledig waxen en polieren etc.? Mag in PM hoor!
Comment
-
Het topic eens doorgelezen, wat me zo als eerste te binnen schiet is dat gelegen bent in West-Vlaanderen. Waar ik dan meteen aan denk is Knokke.. Daar rijden toch redelijk wat potentiële klanten rond?
Zoals je zelf aangaf dat er niet meteen een detailer in de buurt te vinden is zijn dit mogelijk potentiële klanten..?
Het is hier al zeker gezegd maar ik zou zeker per wagen een 'presentatie' maken. Zo komt het al zeker over dat je veel wagens mag/kan doen. Als je er telkens maar om de zoveel tijd een presenteert zullen de mensen niet de indruk krijgen dat de zaken goed gaan en dan wordt dat vaak aanzien als amateuristisch terwijl dit misschien niet het geval is.
Hiet op het forum zijn er genoeg te vinden. Telkens ik zo'n topics lees ben ik werkelijk van mijn stoel geblazen van het resultaat En goed werk dat doet zijn ronde..!2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk
2007 BMW E91 318d - 122pk
Bekijk dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/
Comment
-
Jonas Car Care zit ondertussen op Facebook, maar daar zijn evenmin realisaties te zien.
Ik had aangeboden aan de TS om hem wat bij te staan bij zijn write-ups. Helaas heb ik hem niet meer gehoord.
TS is van Menen, en dat ligt toch op meer dan een uur rijden van Knokke, hoor . Menen is nu niet direct te vergelijken met Knokke, integendeel.2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk BerichtenJonas Car Care zit ondertussen op Facebook, maar daar zijn evenmin realisaties te zien.
Ik had aangeboden aan de TS om hem wat bij te staan bij zijn write-ups. Helaas heb ik hem niet meer gehoord.
TS is van Menen, en dat ligt toch op meer dan een uur rijden van Knokke, hoor . Menen is nu niet direct te vergelijken met Knokke, integendeel.
Een uur is natuurlijk al een hele afstand.
Wel chique dat je zoveel hulp aanbiedt, het is natuurlijk aan de TS om hier dan ook eventueel iets mee te willen doen!2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk
2007 BMW E91 318d - 122pk
Bekijk dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/
Comment
-
Als je goed werk levert komen mensen van ver, van heel ver zelfs. Op het moment dat iemand z'n auto gepolierd wil zien dan speelt afstand niet zo'n rol, is vooral de tijd die het hem gaat doen. Soms kunnen mensen hun wagen maar enkele dagen missen bvb... Aan de andere kant kan het natuurlijk zodanig druk zijn dat hij gewoon geen tijd heeft om een verslag op te stellen. Een dergelijk verslag schrijven, verbeteren, ordenen en op een site plaatsen kan makkelijk 2-3u in beslag nemen. Maar de respons op zo'n verslag doe je het wel voor natuurlijk.
Ik kan de topicstarter maar aanraden om een verslag te posten, je kan er zelfs uit leren via de feedback. Wat gezonde trots op je werk is ook altijd op z'n plaats
Comment
-
Ik heb er geen idee van als er daar een vernis over ligt, het betreft een audi Q5.
Ik heb 2 foto's genomen maar het is niet echt simpel om dat goed in beeld te brengen:
Comment
Comment