Mededeling

Collapse
No announcement yet.

van kuisen tot waxen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

je werk lijkt me prima...je show offs kunnen nog beter...je kan bijvoorbeeld starten met je plan van aanpak te beschrijven.
    auto gewassen met...
    gekleid met
    gepolijst met... met pad...,

Dan zet je foto's voor met duidelijk de inperfecties (de voornaamste) en een overzichtsfoto hoe de wagen eruit zag een daarna geef je stapsgewijs met foto's de verschillen aan. Eindig met een mooie totaalfoto van de auto zodat ze de verschillen mooi zien.

Lees maar eens wat show-offs op het carcleanforum...daar sta ik (stoef stoef) trouwens ook tussen :-)

groetjes.

Comment

Zijn toch al heel mooie resultaten!
      Showoff kan inderdaad beter, maar dat is een kwestie van 'doen'.
      Werk je met 1 maat Pad? of heb je ook een kleine voor de moeilijkere bereikbare plaatsen?

Comment

Ik heb ook een kleinere maat van pads

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk Berichten
          je werk lijkt me prima...je show offs kunnen nog beter...je kan bijvoorbeeld starten met je plan van aanpak te beschrijven.
          auto gewassen met...
          gekleid met
          gepolijst met... met pad...,

Dan zet je foto's voor met duidelijk de inperfecties (de voornaamste) en een overzichtsfoto hoe de wagen eruit zag een daarna geef je stapsgewijs met foto's de verschillen aan. Eindig met een mooie totaalfoto van de auto zodat ze de verschillen mooi zien.

Lees maar eens wat show-offs op het carcleanforum...daar sta ik (stoef stoef) trouwens ook tussen :-)

groetjes.
          Ik wist dat je vroeg of laat zou reageren.
          Jij hebt trouwens enkele heel mooie show-offs.
          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

De Audi van mijn pa is vandaag ook gedaan.

Comment

Je kan misschien detailen, maar daarom nog geen bedrijf runnen.

Ga maar snel een opleiding bedrijfsbeheer doen, en ga eerst een jaar of 2-3 elders werken.
              Je kan uiteraard al,wat in bijberoep starten, maar maak je eigen prijzen niet kapot door te werken voor de prijs van de producten en 5€ per uur...

Comment

Haha Tommie1.

Ik heb mijn bedrijfsbeheer al 3 jaar ze.

En 5 euro per uur vragen is echt wel weinig ze.

Comment

Mocht ik dergelijke zaak starten zou ik al snel 20€ per uur durven rekenen.

Comment

Bij zo'n zaak is het vooral een kwestie van een bepaalde reputatie op te bouwen. Kijk eens naar Wax-it en CCC, die zetten hun website en vroeger ook de fora vol met reportages over de dikke exclusieve auto's die ze een beurt gaven... Anderzijds denk ik dat dat misschien ook wel bepaalde doelgroepen afschrikt want die denken dan dat je een dure vogel bent...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KennyC Bekijk Berichten
                      Mocht ik dergelijke zaak starten zou ik al snel 20€ per uur durven rekenen.
                      En denk je daarmee toe te komen?
                      Minstens 50% daarvan gaat naar de belastingen en de sociale zekerheid.
                      Enne, je gebouw en electriciteit en verwarming zijn dan nog niet betaald.

Als je geen 40€ per uur kan rekenen zal je niet rijk worden.... Of zelfs failliet gaan.

Comment

denk je? Nuja, ik ben niet direct van plan zoiets op te starten...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
                          En denk je daarmee toe te komen?
                          Minstens 50% daarvan gaat naar de belastingen en de sociale zekerheid.
                          Enne, je gebouw en electriciteit en verwarming zijn dan nog niet betaald.

Als je geen 40€ per uur kan rekenen zal je niet rijk worden.... Of zelfs failliet gaan.
                          klopt. vandaar dat ik ook mijn twijfels heb bij de erg lage prijzen die hierboven genoemd worden.

Om nog eens verder te gaan op die 93€ die ik enkele pagina's hierboven vermeld had.
                          @A160: van die poorboys wax had ik maar 5% gerekend(1€)...
                          duurste producten waren toen: gloss it enhancer(20€) halve claybar(12€)

Nu dezer dagen is de mijne swissvax beschermd en nanolex coating. Als je dergelijke zaken ook aanbied zal je nog een pak kunnen bijrekenen...
                          Ook heb ik 17uren werk gehad en moet je die ook nog bijtellen.

als je ziet dat eerder vernoemde detaillers een pak boven de 1000€ rekenen voor je wagen terug nieuw te zetten denk ik niet dat voor 1/5 daarvan kan beginnen... Zeker omdat je verwacht word van hetzelfde resultaat te bieden.
                          2013- Volvo V60 D3 R-Design
                          2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

Je claybar kan toch hergebruikt worden?
                            Hoe reken je dat dan?

Comment

Als je een succesvolle zaak wil, dan moet je je onderscheiden van de concurrenten.

Voor mij, en 95% van de bevolking, is de concurrentie de wasstraat @ 12€ per beurt. Meer geef ik niet, want ik rij met een leasekar, en meer krijg ik niet terug van mijn baas.

Je concurrentie zijn dus de bestaande detailers, die al iets bewezen hebben, maar mogelijk te ver uit de buurt zitten.

Je onderscheiden op prijs is alleen een goed idee als je zeker bent dat jouw kostenbasis lager ligt dan bij je concurrenten, anders heeft het geen zin, en kan je dat niet vol houden.
                              Dus zal je iets anders moeten zoeken wat het verschil maakt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
                                Als je een succesvolle zaak wil, dan moet je je onderscheiden van de concurrenten.

Voor mij, en 95% van de bevolking, is de concurrentie de wasstraat @ 12€ per beurt. Meer geef ik niet, want ik rij met een leasekar, en meer krijg ik niet terug van mijn baas.

Je concurrentie zijn dus de bestaande detailers, die al iets bewezen hebben, maar mogelijk te ver uit de buurt zitten.

Je onderscheiden op prijs is alleen een goed idee als je zeker bent dat jouw kostenbasis lager ligt dan bij je concurrenten, anders heeft het geen zin, en kan je dat niet vol houden.
                                Dus zal je iets anders moeten zoeken wat het verschil maakt.
                                Je hebt daar wel een punt. Zelf heb ik ook altijd leasewagens dat om de 3a4jaar vervangen word en na 4jaar ziet dat lak er nog vrij fris uit en ik ga een 2a3X per maand naar de krasstraat.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                                  Je claybar kan toch hergebruikt worden?
                                  Hoe reken je dat dan?
                                  Claybar hergebruiken? Dat doe ik toch nooit hoor...
                                  Tenzij je bedoelt dat je die eerst in 4 verdeelt ofzo?

Comment

Neenee, effectief hergebruiken. (toch makkelijk 2x)
                                    Tenzij de clay echt TE vervuild is natuurlijk.
                                    Bij sommige clay's kan je het vuil er uit koken.

Elke keer een nieuw stuk clay is te zot en al helemaal niet te betalen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                                      Neenee, effectief hergebruiken. (toch makkelijk 2x)
                                      Tenzij de clay echt TE vervuild is natuurlijk.
                                      Bij sommige clay's kan je het vuil er uit koken.

Elke keer een nieuw stuk clay is te zot en al helemaal niet te betalen.
                                      Hoeveel keer clay jij dan zo op een jaar misschien?
                                      Ik koop me gewoon dit, en dat deel ik dan in 4. Ook al is die nog proper, ik smijt die toch weg hoor...
                                      Ik clay 2 keer per jaar, dus €10 op een jaar vind ik nu niet echt overdreven

Comment

Ik clay die van mijn vrouw en ik om de 3-4 maanden + 1 à 2x/jaar de Kever, omdat die niet veel rijdt.
                                        Maar ik doe ook nog andere wagens he.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                                          Ik clay die van mijn vrouw en ik om de 3-4 maanden + 1 à 2x/jaar de Kever, omdat die niet veel rijdt.
                                          Maar ik doe ook nog andere wagens he.
                                          Ha zo zijt gij, de gebruikte clay dan gebruiken voor andere wagens
                                          Mij hadden ze alleszins aangeraden om de gebruikte altijd weg te werpen. Maar in jouw geval is het misschien nog te begrijpen.

Comment

Working...
                                          X