Mededeling

Collapse
No announcement yet.

van kuisen tot waxen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mijne clay ligt na (en tijdens) gebruik wel in kokend water
    Geen idee of je dit al eens geprobeerd hebt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
      Mijne clay ligt na (en tijdens) gebruik wel in kokend water
      Geen idee of je dit al eens geprobeerd hebt?
      Nee, ik wist zelfs niet eens dat je ze kon hergebruiken
      M'n ma zal nogal raar kijken als ze ziet wat ik aan't koken ben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
        Nee, ik wist zelfs niet eens dat je ze kon hergebruiken
        M'n ma zal nogal raar kijken als ze ziet wat ik aan't koken ben
        Koken op 100 ° C, daarna serveren met jus van Spray & Wipe op een bedje van met teer en hars vervuilde lak
        Wat hebben we geleerd vandaag?

Comment

• Die was mooi

Comment

• In de regio waar ik woon zit er niet echt een Detailer dus ik kan wel wat klanten lokken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jonastie_boys Bekijk Berichten
              In de regio waar ik woon zit er niet echt een Detailer dus ik kan wel wat klanten lokken.
              Post anders een prijslijst.

Comment

• Het in beeld brengen van de gebruikte producten is erbarmelijk. Door de (on)scherpte van de foto's is niet uit te maken wat het eindresultaat is. Close-up foto van de motorkap is hilarisch. Gehanteerde zinsconstructie en woordgebruik laten een weinig positieve indruk na. Lijkt me eigenlijk eerder willen maar niet kunnen. Ik zou een andere hobby/bijverdienste zoeken als ik topicstarter was...

Comment

• Sr ze maar heb je problemen ermee. Een forum is niet voor ruzie te maken ze.

Comment

• Detailen en proza schrijven zijn twee verschillende dingen. Jammer genoeg moet je op beide vlakken uit de voeten kunnen om je concept verkocht te krijgen.
                    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
                      Detailen en proza schrijven zijn twee verschillende dingen. Jammer genoeg moet je op beide vlakken uit de voeten kunnen om je concept verkocht te krijgen.
                      En opbouwende kritiek geven of iemand "uitschijten" zijn ook 2 verschillende dingen.
                      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• "uitschijten" Zoals u dat zo mooi verwoord, is voor mij nog wel iets heel anders. Maar bon, ieder z'n mening. Ik wil enkel topicstarter behoeden voor het "Idool-syndroom". Iedereen zegt wel dat het mooi en knap is, totdat het er op aan komt, en dan jammerlijk afgaan omdat het toch niet is zoals iedereen altijd beweerd heeft. Dan is de ontgoocheling des te groter. Maar als ie er mee door wil gaan, mij niet gelaten... End of comment..

Comment

• Iedereen leert elke dag bij ze dus. Mss is mijn topic nog niet echt goed maar over mijn werk heb ik nog niemand horen klagen ze. Heb zelfs van een paar Detailers gehoord dat het me wel zal lukken doordat ik enorm gedreven ben. Auto's zijn bijna alles voor me.Ik wou altijd garagist worden maar nooit mogen doen van thuis uit. Maar ik leer ondertussen wel werken aan wagens.

Comment

Iedereen leert elke dag bij ze dus. Mss is mijn topic nog niet echt goed maar over mijn werk heb ik nog niemand horen klagen ze. Heb zelfs van een paar Detailers gehoord dat het me wel zal lukken doordat ik enorm gedreven ben. Auto's zijn bijna alles voor me.Ik wou altijd garagist worden maar nooit mogen doen van thuis uit. Maar ik leer ondertussen wel werken aan wagens.
                            Da's het voornaamste! Toen ik begon met detailen was het ook zoeken en uitproberen, maar je moet zoiets nu eenmaal opbouwen. Da's met alles zo. Hoewel RedFive het misschien wat hard zegt, er zit ergens een grond van waarheid in. Je doet het zeker niet slecht, maar moet natuurlijk nog veel ervaring opdoen. Dus met je beide voeten op de grond blijven is de boodschap
                            Alleszins, als je echt zo gedreven bent zoals je zegt, komt dat in orde!

Comment

• Ik ben enorm gemotiveerd en gedreven om het te kunnen. Ze mogen hun mening ook geven maar vind gewoon dat ze ook niet moeten overdrijven.Ik moet nog bijleren en dat weet ik ook wel maar met kritiek te geven gaat dat ook niet he. Ik heb wel al een paar klanten hoor zelfs een garage heeft me voorgesteld elke week 1 te gaan doen.

Comment

Ik ben enorm gemotiveerd en gedreven om het te kunnen. Ze mogen hun mening ook geven maar vind gewoon dat ze ook niet moeten overdrijven.Ik moet nog bijleren en dat weet ik ook wel maar met kritiek te geven gaat dat ook niet he. Ik heb wel al een paar klanten hoor zelfs een garage heeft me voorgesteld elke week 1 te gaan doen.
                                Ik zou niet twijfelen! Exact wat ik zoek.
                                je bent ook nog maar 22. Je kan/moet nog zoveel leren.
                                Ben er van overtuigd dat het goed komt.

Comment

• Je kunt moeilijk verwachten dat iedereen de kennis van Wax-it bv gaat hebben van dag 1. Dat komt met de jaren en door ervaring.
                                  Niet iedereen moet ook perfectie want perfectie heeft ook zo zijn prijskaart.
                                  Als je een wagen bij een pro binnen gaat doen voor een volledige beurt interieur exterieur ben je ook een +1000euro kwijt en laten we eerlijk zijn er zijn maar heel weinig die dat ervoor over hebben.
                                  Er zijn ook mannen die dit voor 300euro doen . Geen perfectie maar wel goed genoeg en een mooi resultaat.

@jonastie_boys doe zo verder komt wel goed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RedFive Bekijk Berichten
                                    "uitschijten" Zoals u dat zo mooi verwoord, is voor mij nog wel iets heel anders. Maar bon, ieder z'n mening. Ik wil enkel topicstarter behoeden voor het "Idool-syndroom". Iedereen zegt wel dat het mooi en knap is, totdat het er op aan komt, en dan jammerlijk afgaan omdat het toch niet is zoals iedereen altijd beweerd heeft. Dan is de ontgoocheling des te groter. Maar als ie er mee door wil gaan, mij niet gelaten... End of comment..
                                    En net daarom zette ik het ook tussen haakjes.
                                    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Dankuwel voor het vertrouwen.

Vriendelijke groeten Jonas

Comment

• Dankuwel Blackhorse. Ik zal zeker zo verder doen want ik ben echt gemotiveerd ervoor. Ik denk dat het me wel zal lukken

Met vriendelijke groeten Jonas

Comment

Ik ben enorm gemotiveerd en gedreven om het te kunnen. Ze mogen hun mening ook geven maar vind gewoon dat ze ook niet moeten overdrijven.Ik moet nog bijleren en dat weet ik ook wel maar met kritiek te geven gaat dat ook niet he. Ik heb wel al een paar klanten hoor zelfs een garage heeft me voorgesteld elke week 1 te gaan doen.
                                          Dat klinkt alsof je een eerste aanzet hebt gemaakt, gewoon verder gaan en dat komt goed Je zal vanzelf wel leren om je zaak/jezelf beter te presenteren, want je schrijfstijl en taalgebruik stralen nog niet uit wat je voor ogen hebt denk ik.
                                          '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                          '15 Volvo XC60 D3

Comment

Working...
                                          X