Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kras op spiegel, hoe verwijderen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Kras op spiegel, hoe verwijderen?

Goedendag,

Mijn vader heeft met de (rechter) spiegel tegen de muur van de garage gereden. De grote van de kras valt nog mee, maar als je het weet zie je het toch wel vrij hard. Dus mijn vraag is, kun je die kras nog verwijderen? En hoe en met welke producten? Alvast bedankt!

2012 Abarth 500 'esseesse'

het enigste product dat hier nog helpt is lak
    www.peugeotforum.be

Comment

Mocht de kras niet of minder zichtbaar zijn door deze nat te maken dan is er kans dat je ze weg zou krijgen.........anders is er kans dat je door de blanke laklaag gaat ( met polijsten) en rest er enkel.....herspuiten.
      Zonder machine krijg je krassen zo goed als NIET weg.
      Ik zie precies al grondverf (wit) ?? Lakstftje is te overwegen , dan valt het minder op .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk Berichten
        Mocht de kras niet of minder zichtbaar zijn door deze nat te maken dan is er kans dat je ze weg zou krijgen.........anders is er kans dat je door de blanke laklaag gaat ( met polijsten) en rest er enkel.....herspuiten.
        Zonder machine krijg je krassen zo goed als NIET weg.
        Ik zie precies al grondverf (wit) ?? Lakstftje is te overwegen , dan valt het minder op .
        Ik ga het morgen dan eens nat maken en kijken of je ze minder ziet. En ja daar vreesde ik ook al voor dat het de grondverf is, de kras heeft ook een gele schijn.

Comment

lak is eraf, zie je zo
          www.peugeotforum.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
            lak is eraf, zie je zo
            Vreesde ik dus ook al, maar goed nu weet ik dat ik er niet aan moet liggen prutsen.

Comment

is de muur van de garage wit? Misschien dat ge dan nog een waterkansje hebt dat uw vader lak van de muur heeft afgereden en niet van de spiegel. Als ge wat klei hebt daarmee proper maken, zoniet wat polish pakken en voorzichtig verwijderen.
              www.peugeotforum.be

Comment

De muur in de garage is idd wit, maar ik ga het morgen toch sowieso nog eens bekijken en dan zal ik eens proberen met wat klei.

Comment

Als het idd verf is van een muur dan is er een kans dat het er volledig afgaat. Onlangs nog bij mijn buur een hele vlek van zijn bumper weggekregen ............niet met m'n klei maar met de prof. polish van Poorboys . +.

Comment

Working...
                  X