Ik zou er graag zelf mee beginnen, heb namelijk een hoop auto's die een detail beurt kunnen gebruiken hehe.
Ik was net te laat op het pakket te kopen dat hier te koop stond, dus denk ik zelf iets nieuw te kopen...
Maar ik ben er niet echt in thuis.
Welke producten en accessoires heb ik allemaal nodig?
Dus een poliermachine etc...
Velgen ga ik me niet mee bezig houden, heb ik dus geen speciale producten voor nodig, interieur heb ik ook al genoeg producten voor.
Heet gaat me dus over het polieren (krassen verwijderen), clayen etc.
Maw autos die vol swirls staan terug in het nieuw zetten gelijk je zou laten doen door een detailer.
Ik heb gezien dat bvb op zelfpolieren.be er een gratis cursus gegeven wordt indien je een poliermachine daar koopt maar mij lijkt me dat eerder een merkloos poliermachine? Zou ik niet beter voor een DAP gaan?
In een ideale wereld zou ik gewoon op wax-it ofzo een compleet starterspakket kopen met alles in
Duss... Help me maar op weg
Dingen die ik reeds heb:
Meguiars NXT Wash&Wax doos
Nanolex Washcoat
Meguiars ScratchX 2.0
Glossit complete interieurkit
Meguiars dash & trim restorer
Ik was net te laat op het pakket te kopen dat hier te koop stond, dus denk ik zelf iets nieuw te kopen...
Maar ik ben er niet echt in thuis.
Welke producten en accessoires heb ik allemaal nodig?
Dus een poliermachine etc...
Velgen ga ik me niet mee bezig houden, heb ik dus geen speciale producten voor nodig, interieur heb ik ook al genoeg producten voor.
Heet gaat me dus over het polieren (krassen verwijderen), clayen etc.
Maw autos die vol swirls staan terug in het nieuw zetten gelijk je zou laten doen door een detailer.
Ik heb gezien dat bvb op zelfpolieren.be er een gratis cursus gegeven wordt indien je een poliermachine daar koopt maar mij lijkt me dat eerder een merkloos poliermachine? Zou ik niet beter voor een DAP gaan?
In een ideale wereld zou ik gewoon op wax-it ofzo een compleet starterspakket kopen met alles in
Duss... Help me maar op weg
Dingen die ik reeds heb:
Meguiars NXT Wash&Wax doos
Nanolex Washcoat
Meguiars ScratchX 2.0
Glossit complete interieurkit
Meguiars dash & trim restorer
Comment