Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verf verwijderen uit interieur

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Verf verwijderen uit interieur

Deze week de tsunami in koffer! Een ketel van 10l witte verf opengesprongen in koffer...

Pas bij het thuiskomen ondekt en zoveel mogelijk verwijderd en uitgespeold. Ondertussen ook deel van interieur gedemoneerd om te kunnen afspuiten.

Nu is mijn vraag: Metwat kan ik het resterende best verwijderen? Is verf op waterbasis, maar met water alleen lukt het niet mocht dat een mogelijke oplossing zijn.

Alvast bedankt!

Extractiemachine met wat schoonmaakmiddel (warm water voor een betere werking) zou je al een stap in de goede richting moeten helpen.

Daarnaast kan een stomer ook de verf wat losmaken zodat deze makkelijker meekomt.

Comment

stomen gaat het inderdaad moeten doen. Daar kan die verf hoegenaamd niet tegen.
      www.peugeotforum.be

Comment

En vergeet niet wat zeep in te wrijven, dan gaat het sneller.

Comment

Ik kreeg onlangs soortgelijke vraag van iemand, maar in zijn geval was er motorolie gelekt in zijn kofferruimte

Comment

Goede ouderwetse alonge gebruiken DJ Oli

Comment

Bedankt voor de tips. Dit weekend eens stomen dan... hopelijk komt het goed.

Comment

Ik heb per ongeluk wat verf op mijn vitessepook door hem per ongeluk vast te nemen voor het rijden met een beetje verf aan men hand.
                hij heeft nu zo witte schijn en met white spirit gaat het er ook niet af.
                iemand een idee hoe ik hem proper krijg?

Comment

Prof. polish van Poorboys.......= verfcleaner .

Comment

Of de alombekende hooggeprijsde benzine gebruiken. Werkt uitstekend tegen verf

Comment

Tegen welke verf? Op waterbasis of synthetisch?

Verstuurd vanaf mijn ME302C met Tapatalk

Comment

Working...
                      X