Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Eerst en vooral, geen paniek, je kan het probleem zeker oplossen!
Nu, als ik jouw beschrijving lees zie ik er niet bijstaan dat je de coatings na het aanbrengen weldegelijk hebt afgewreven, klopt dat?
Aan de hand daarvan gaan we dan kijken hoe we het probleem het best aanpakken en zal ik ook op alle andere vragen beantwoorden die hier voorbij gekomen zijn.
Eerst en vooral, geen paniek, je kan het probleem zeker oplossen!
Nu, als ik jouw beschrijving lees zie ik er niet bijstaan dat je de coatings na het aanbrengen weldegelijk hebt afgewreven, klopt dat?
Aan de hand daarvan gaan we dan kijken hoe we het probleem het best aanpakken en zal ik ook op alle andere vragen beantwoorden die hier voorbij gekomen zijn.
Blij dat te horen!
Misschien eerst nog vermelden (en wie weet zit hier de fout al? Zo kan iedereen er uit leren) dat ik het product 2 weken geleden al eens had geopend (uit curiositeit)
en ik heb men ramen voordoen proper gemaakt met soort van instant ramen cleaner dat je gebruikt voor je gensters te kuisen.
Ik heb wel degelijk de coatings eraf gewreven na het aanbrengen. Want wat me opviel was dat ik de cleanse na een minuutje er al niet meer af kreeg met een gewone zachte doek, (dit plakte aan men ramen en werd hard, in de hoekjes heb je zo meestal nog wat over omdat het daar wat moeilijker is om uit te wrijven in cirkels) wel met een wat vochtige doek (zo staat het in de handleiding).
Net hetzelfde gedaan met de Repel (deze werd niet hard maar verdween mooi op de ruit) en nadien ook af gewreven.
Met de Repel heb ik ook mijn ruitenwissers ingewreven.
En het verhaal van de plastic is waarschijnlijk al duidelijk..
Nu merk ik dat mijn ruitenwissers niet meer vloeiend wissen.
Alsinds al op voorhand bedankt voor de moeite/hulp/uitleg etc!
Misschien eerst nog vermelden (en wie weet zit hier de fout al? Zo kan iedereen er uit leren) dat ik het product 2 weken geleden al eens had geopend (uit curiositeit)
en ik heb men ramen voordoen proper gemaakt met soort van instant ramen cleaner dat je gebruikt voor je gensters te kuisen.
Ik heb wel degelijk de coatings eraf gewreven na het aanbrengen. Want wat me opviel was dat ik de cleanse na een minuutje er al niet meer af kreeg met een gewone zachte doek, (dit plakte aan men ramen en werd hard, in de hoekjes heb je zo meestal nog wat over omdat het daar wat moeilijker is om uit te wrijven in cirkels) wel met een wat vochtige doek (zo staat het in de handleiding).
Net hetzelfde gedaan met de Repel (deze werd niet hard maar verdween mooi op de ruit) en nadien ook af gewreven.
Met de Repel heb ik ook mijn ruitenwissers ingewreven.
En het verhaal van de plastic is waarschijnlijk al duidelijk..
Nu merk ik dat mijn ruitenwissers niet meer vloeiend wissen.
Alsinds al op voorhand bedankt voor de moeite/hulp/uitleg etc!
Sent from my HTC One using Tapatalk
Heb je na het reinigen de ruit behandeld met de Gyeon Prep?
den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Volledig ontvetten na de Cleanse is beter maar niet verplicht. De Cleanse reinigt voldoende en laat niets na indien je voldoende nawrijft. De Cleanse werk je echt in tot die bijna verdwijnt. Het is een vrij ruwe polish met aluminium oxide waardoor ie nog al moeilijk verwerkt, dat is eigen aan die glass polishes.
Dus die voldoende afwrijven zodat er niets meer rest, daarna geen andere producten meer gebruiken (behalve ontvetters) en dus Repel aanbrengen.
Repel moet je effectief zien liggen op het glas. Je werkt die in en zou dus duidelijk moeten zien waar je wel en niet hebt aangebracht. Gebruik voldoende product en werk het ook wat in.
Maar de grootste 'fout' zit volgens mij bij 't plastic.
En wat kan ik nu doen om het product te verwijderen van mijn ruiten?
Om dan nadien nog eens te proberen want ik vind de werking van zo'n coating wel briljant.
Sent from my HTC One using Tapatalk
Je zal het niet eenvoudig volledig kunnen verwijderen, maar ik denk dat jouw "problemen" met de coating verdwenen zullen zijn door er nog eens met de cleanse over te gaan en deze voldoende te verwerken.
Het kan goed zijn dat de werking nog steeds blijft hoor na de cleanse dus dat moet je eens testen
Comment