Mededeling

Collapse
No announcement yet.

auto klaarmaken voor verkoop (regio Brugge)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• auto klaarmaken voor verkoop (regio Brugge)

Ik wil een auto laten reinigen voor verkoop, dus zowel binnen als buiten netjes zetten.

Waar kan ik dit laten doen in regio Brugge, en op welk budget moet ik ongeveer rekenen?

Waarover spreken we?

Een Porsche van 2-3 jaar oud die nog >60k moet opbrengen? Dan zou ik dat professioneel laten doen bij een detailer, en dan steekt het niet op 200€.

Of een kar van 10 jaar oud met hier en daar een deuk? Ga naar de car wash voor 10€, en haal je stofzuiger eens boven. De rest is weggegooid geld.

Comment

iets tussen de twee, maar ik wil eerst particulier proberen te verkopen, en dan lijkt een grondige reiniging mij toch geen slecht idee.

Comment

Als je de wagen goedkoop kunt laten reinigen is dat zeker de moeite waard. Een propere interieur en exterieur verkoopt makkelijker.

Comment

En wat is goedkoop BlackHorse? Wat voor de ene goedkoop en netjes gereinigd is kan voor een andere slecht gekuist en weggegooid zijn .
          Stofzuiger en carwash duren hooguit 2 uurtjes maar een volledige detail is natuurlijk al snel een 10-20uur durend werk. Je kan natuurlijk altijd bij de talloze hobbyisten terecht hé

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Aikinoodle007 Bekijk Berichten
            En wat is goedkoop BlackHorse? Wat voor de ene goedkoop en netjes gereinigd is kan voor een andere slecht gekuist en weggegooid zijn .
            Stofzuiger en carwash duren hooguit 2 uurtjes maar een volledige detail is natuurlijk al snel een 10-20uur durend werk. Je kan natuurlijk altijd bij de talloze hobbyisten terecht hé
            Stofzuigen zul je zeker moeten doen maar stel je hebt vuile zetels dan zou ik dat laten reinigen. Wagen ééns kleien en wax laag erop is voldoende .
            Dit kun je zelf ook doen of laten doen voor max 150euro.
            Het moet allemaal niet volgens het boekje zolang het er deftig uitziet .

Comment

Klopt BlackHorse, maar als je de binnenkant met een extractiemachine wilt laten doen (lederen zetels reinigen ook?) + kleien en waxen (en dus voorafgaand ook grondig wassen) voor 150eu, zal dat nipt worden vrees ik. Een stofzuiger bovenhalen en het interieur eventjes kort opfrissen is natuurlijk iets anders dan gaan dieptereinigen...

Voor elk wat wils natuurlijk de dag van vandaag... Maar niet iedereen verlangt hetzelfde. Met een stofzuiger alleen zou ik persoonlijk geen genoegen nemen, maar dat zal eerder aan mij liggen

Comment

Hier misschien?
                http://www.autoforum.be/showthread.p...en-voorstellen!
                1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
                2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
                2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer

Comment

merci voor de link, zal daar eens horen

Comment

Working...
                  X