Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Sterke geur verwijderen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Sterke geur verwijderen

Nu heb ik een ongeluk gehad met een pot verf die ik vervoerde in min wagen. Ik heb alle verf weggekregen met aceton, maar het probleem is nu dat er een enorm sterke geur hangt, die bijna niet uit te houden is, iemand een goed idee hoe ik deze geur ooit wegkrijg?

Paar dagen een volle open koffiezak inzetten zou naar't schijnt helpen
    Heb dit wel zelf nog niet geprobeerd,maar gisteren toevallig op een ander forum gelezen

Comment

Hallo Sennertt, De beste oplossing is de geur er uit halen met O3 (Ozon). Voor deze ongemakken bestaat eer een toestel dat de geur volledig weg neemt. Op de site www.smartrepairservice.be kan je dat terugvinden onder diensten - ontgeuren van interieurs.

Comment

Eens met een extractor proberen?

Comment

aceton is een vluchtig product: goed ventileren en dan trekt dat vanzelf weg
          www.peugeotforum.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
            aceton is een vluchtig product: goed ventileren en dan trekt dat vanzelf weg
            Het probleem is dat ik geen garage heb, en met dit stormachtig weer hier, ook niet even mijn vensters kan open zetten, maar de truck met de koffiezak lijkt blijkbaar te lukken, het ruikt nu wel naar koffie, maar het is beter dan aceton

Comment

De truc met de koffie is maar tijdelijk, de aceton is in de vezelt doorgedrongen, beste is om hier een extractor te gebruiken en vervolgens een ozonbehandeling te geven.
              http://www.quality-shine.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door quality-shine Bekijk Berichten
                De truc met de koffie is maar tijdelijk, de aceton is in de vezelt doorgedrongen, beste is om hier een extractor te gebruiken en vervolgens een ozonbehandeling te geven.
                Ik veronderstel dat zo'n ozonbehandeling mij nog serieus wat gaat kosten?

Comment

voor prijsofferte psr.service@telenet.be dat valt heel goed mee.

Comment

Schat tussen 50 en 100 euro, naargelang wat je erbij wil hebben, kuisen met extractor.
                    http://www.quality-shine.be

Comment

Working...
                    X