Kan er iemand mij een goed product geven dat ik 'onderweg' kan gebruiken om vlug vuile plekken te verwijderen zonder dat ik kan voorspoelen of naspoelen. Vuile plekken zoals vogeluitwerpselen of modderspatten.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Goed product voor onderweg
Collapse
X
-
Of een zogenaamde rinseless wash. Zoals Dodo Juice low en eau http://www.detailingworld.co.uk/foru...d.php?t=269178 of Meguiairs Rinse Free Express Wash :http://autodetailing.nl/forum/showth...e-Express-Wash. Ideale producten voor meeting-bezoekers die hun auto in optimale conditie willen presenteren.2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
S&W van Poorboys...........kan ik zeker aanraden , vergeet het dan vooral niet te verdunnen 1/1 met demi-water .
( zo kom je 2 keer zolang toe )
Kenotek showroom-shine kan je ook nemen..........verdunnen 1/3 ( jawel : 3x water ) en je komt jaaaaaaaaaaaren toe .
( zeker als je een bus van 10 liter koopt à +- 80€ , dan kom je uit op amper 2€/liter )
Ik gebruik die laatste zelf en ben er heel tevreden van .
Neem best wat papieren zakdoekjes mee om de "shit" te laten weken , veeg daarna pas de troep weg .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Aikinoodle007 Bekijk BerichtenLijkt me dat die Poorboys Bird Shit remover simpelweg de Spray en Wipe is met een ander kleurtje en geurtje. De zoveelste marketingtruc van het detailwereldje...
Het is zeker niet hetzelfde
Het heeft idd spray & wipe als basis, maar er zit een vloeistof (ik vermoed eens licht zuur) in die specifiek de vogelresten gaat afbreken. Ik dacht ook eerst dat het bijna hetzelfde was als spray & wipe maar dat is dus echt niet geval. En het werkt effectief erg goed
Comment
-
Hoi Wouter,
Het product van Eco Green Auto Clean, Multi Purpose, is een milde cleaner en zowel geschikt voor schoonmaken van velgen als ook voor vogeluitwerpselen en hars op lak. Inspuiten, even laten inwerken en dan afvegen met een microvezel doek.
Als je je adres even laat weten via PM dan stuur ik je gratis een flesje op. Eenmalig aanbod uiteraard ;-)
Groet,
Tim
Comment
-
Prima,
we hebben elkaar ondertussen al per mail gecontacteerd.
Van zodra Tim's produkten binnen zijn, dan probeer ik mijn auto vuil te krijgen, en ga ik aan de slag met je spullen. Ik boks dan een reviewke in elkaar.2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
Ondertussen heb ik het pakketje van Tim ontvangen:
Een waterless wash (freedom One) een All Purpose Cleaner (freedom multi Purpose) , een Tire Dressing, een applicator voor deze dressing en een hoop Microfiber-doekjes. Dit alles vergezeld van een duidelijke en uitgebreide handleiding.
Deze namiddag een eerste test gedaan op onze MINI. Die was ongeveer een dag of tien geleden gewassen. Mijn vrouw had er een paar keer mee gaan werken, waar hij in een stoffige parkeergarage gestald stond. Sinds vorige week woensdag stond hij bij ons thuis in de garage (vakantie + tripje naar Barcelona). Er lag dus een laagje stof op.
Ik wou eerst eens proberen alvorens ik een fotoreportage en een dedicated topic aanmaak.
Eerste indruk:
Verpakking: oogt zeer stijlvol
Geur: neutraal, licht chemisch (vgl. met bv instanet)
Looks: de waterless wash is felgroen en niet transparant, redelijk vloeibaar, de APC is gewoon kleurloos en transparant, zoals water. De bandendressing is wit, melkachtig.
Ik heb de Freedom One en de Freedom Multi Purpose gebruikt. De laatste voor de velgen, de eerste heb ik heel de auto aangepakt.
Beide producten zijn gewoon spray on, wipe off. Resultaat is proper, zonder swirls.
De Volvo is een pak vuiler, die had een laag stof liggen voor we op reis vertrokken, en die moet tijdens onze reis buiten gestaan hebben in het Carhotel (dan betaal je zoveel...), en er is dus een regenbui overheen gegaan.
Ik ga die als testobject gebruiken. Nu nog tijd vinden.2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
voila, de review staat online.
Samengevat: goed voor een bepaalde doelgroep, maar kan geen gewone wasbeurt vervangen (tenzij ik het verkeerd gebruikt heb).2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
Comment