Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kleverige substantie uit zetels verwijderen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Kleverige substantie uit zetels verwijderen

Ik heb sinds enkele weken een kleverige substantie in zo een 'voeg' van de passagierszetel. Hoe kan ik dit het best verwijderen. Ik heb geen idee wat het is, kauwgum al zeker niet, maar ik vrmoed eens soort snoep of zo.

alvast bedankt voor tips
    There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Bevriezen met een busje gecomprimeerde lucht ? En dan voorzichtig uitkrabben ?
    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Ik gebruik remmenreiniger voor van alles en nog wat... Heel doeltreffend en spotgoedkoop in de Action.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
        Ik gebruik remmenreiniger voor van alles en nog wat... Heel doeltreffend en spotgoedkoop in de Action.
        Ik hoop dat dit voor te lachen is ... remmenreiniger op interieur?

Comment

Nee, niet om te lachen. Kan totaal geen kwaad. Onlangs nog kauwgum verwijderd zo. Remmenreiniger is niet bijtend of zo. Is een product dat snel vervliegt en geen sporen achterlaat. ook ideaal bvb om na een garagebezoek eventuele vettigheid van je tapijten te wrijven. Beetje op een doek spuiten en hiermee over je tapijten... Gebruik het ook voor vettige vingers en zo weg te doen. Op de carrosserie kan je het ook zonder gevolgen gebruiken. Bvb na de carwash nog achtergebleven vliegenresten verwijderen of teervlekjes.
          Het klinkt misschien eigenaardig maar het kan echt geen kwaad.

Comment

wax je dan opnieuw die delen? remreiniger lost namelijk niet alleen die vliegrest en teervlekjes op...

Comment

Kleverige substantie...
              Snoep...

Jaja, dat zeggen ze allemaal, jij snoeper!
              2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
              2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
              2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
              dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
              http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

Working...
              X