Ik heb een hoop producten van Chemical guys voor leder reinigen , conditioner , wax pot puur en apc . Zijn deze prijs kwaliteit goed ?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Welke producten bij aankoop nieuwe wagen.
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichtenvan Chemical guys . Zijn deze prijs kwaliteit goed ?
Door een bepaalde prijsstrategie is CG's eruit gekegeld bij carclean.nl dacht ik ( al enkele jaren geleden ) , hoewel ik er nog de "jetseal" van heb , wat op zich een erg goede sealant is .
Er bestaan in mijn ogen alleen maar goede en iets minder goede produkten , het ligt meestal aan de gebruiker of een product wordt goed bevonden.
Turtle wax is zeker niet slecht , alleen heeft het een kwalijke reputatie die volgens mij gebaseerd is op verhaaltjes die uit de detailingwereld komen.
Zo zijn er maar enkele fabrieken die klei maken ( detailing-klei ) , Turtle wax koopt zijn klei daar ook aan , net zoals de andere "merken" .
Wereldwijd is Turtle wax de meest verkochte auto-shampoo heb ik eens ergens gelezen..........als ie echt slecht was(t) dan verkocht die niet meer .....
Comment
-
chemical guys laat zich nochtans zeer makkelijk gebruiken en met degelijk resultaat
ik ben er fan van...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichtenchemical guys laat zich nochtans zeer makkelijk gebruiken en met degelijk resultaat
ik ben er fan van...
Die detail producten zijn rete duur. 30euro voor u leder alleen al.
Comment
-
ik denk dat ik voor de producten van colour lock rond de 45€ betaalt heb en die werken ook super goed. Leder mag goed beschermd worden want het kost ook wat geld als ge het moet herstellen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenToch triestig dat de topic starter niet meer te zien is.
Gebeurt meer en meer tegenwoordig.
Iedereen alvast bedankt voor de hulp....
Dit heb ik ondertussen aangeschaft:
*Microfiber Madness Dry Me Crazy
*Poorboy's Super Slick & Suds Shampoo
*Poorboy's Wheel Sealant
*Gloss-it Red Ultra Soft Applicator Pads
*Poorboy's EX-P Sealant
*Microfiber Wash Mitt
*Edgeless Polishing 460 Microfiber Towel
Moet ik nu eerst de Natty's Wax aanbrengen en dan de EX-P sealant of andersom?
Staan op de planning:
*Poorboy's Natty's Paste Wax Blue
*Poorboy's Black Hole Glaze
*Poorboy's Natty's Paste Wax Blue
*Poorboy's Bug Squash
*Colourlock Leder Borstel
*Gliptone Leather Cleaner & Conditioner
*Microfiber Applicator Pad
*Swissvax Detail Brush
*Poorboy's Glass CleanerDoe mij maar eentje met achterwielaandrijving!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pitje Bekijk BerichtenOeioei, ....
Moet ik nu eerst de Natty's Wax aanbrengen en dan de EX-P sealant of andersom?
Koop nog een washandschoen extra...........alleen voor de onderste delen , zo wordt je "goede" handschoen niet zo snel vuil .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk BerichtenIk vermoed eerst de sealant en dan pas de wax..........meestal zit er in een sealant een oplosmiddel en dan ben je niks met eerst een laagje wax.
Koop nog een washandschoen extra...........alleen voor de onderste delen , zo wordt je "goede" handschoen niet zo snel vuil .Doe mij maar eentje met achterwielaandrijving!!!
Comment
Comment