Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Welke zeep?
Collapse
X
-
laklagen kunnen perfect dreft en consoorten 'verdragen'... net als het wassen van een auto met een traditionele spons zal het z'n job perfect volbrengen en de wagen reinigen.
het enige bezwaar dat ik zou kunnen hebben om afwasproduct te gebruiken is gebasseerd om het feit dat er vaak Sodium chloride inzit.
alle andere bestanddelen dat in autoshampoo zitten bevorderen de "was" ervaring... iets erg subjectief als je het mij vraagt.
ik vind het persoonlijk aangenaam dat mijn shampoo mijn waxlaag (waar ik 4u heb ingestoken om ze er uberhaubt op te krijgen) beschermt, ik vind dat die oliën die in afwasproducten zitten ter bescherming van de handen een moeilijk te verwijderen laag achterlaten bij het drogen, etc...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door obispoil Bekijk Berichtenlaklagen kunnen perfect dreft en consoorten 'verdragen'... net als het wassen van een auto met een traditionele spons zal het z'n job perfect volbrengen en de wagen reinigen.
het enige bezwaar dat ik zou kunnen hebben om afwasproduct te gebruiken is gebasseerd om het feit dat er vaak Sodium chloride inzit.
alle andere bestanddelen dat in autoshampoo zitten bevorderen de "was" ervaring... iets erg subjectief als je het mij vraagt.
ik vind het persoonlijk aangenaam dat mijn shampoo mijn waxlaag (waar ik 4u heb ingestoken om ze er uberhaubt op te krijgen) beschermt, ik vind dat die oliën die in afwasproducten zitten ter bescherming van de handen een moeilijk te verwijderen laag achterlaten bij het drogen, etc...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk BerichtenIk moet morgen toch naar de garage ,zal aan hem eens vragen hoe het zit,als het toch geen kwaad kan om dreft te gebruiken ga ik er mijn haar ook mee wassen ,dan zijn alle zeepkes en shampoo's voor lichamelijk gebruik ook weggesmeten geld .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk BerichtenIs er eigenlijk één topic waar Jakkel niet de dikste moet hebben ? Op mtb.be kan hij er ook wat van... Is dat een eigenschap die je moet hebben om bij het leger te mogen misschien ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk BerichtenIs er eigenlijk één topic waar Jakkel niet de dikste moet hebben ? Op mtb.be kan hij er ook wat van... Is dat een eigenschap die je moet hebben om bij het leger te mogen misschien ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenAh... nu weet ik eindelijk waarom Dreft schadelijk is voor de lak. Bedankt voor deze toch wel zéér nuttige bijdrage, Luc.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk BerichtenMorgen zoetse,morgen!
Comment
-
vraag het aan jakkel
die pretenteert de klepel te weten hangen
vraag eens of hij met ontvetter lak zonder vernis wil wassen
dat hij dan eens naar zijn spons kijkt
dat hij dan maar eens moet denken wat dat doet met zijn lak als er door steenslag ergens geen vernis meer opzit
enzovoort enzovoort enzovoort
Toch straf dat ge altijd van die betweters hebt die denken alles te weten. Ik heb er les over gehad...
dus: was uw auto met dreft want het is heel goed voor de lak. Jakkel heeft het gezegd, men zegge het voort!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichtenvraag het aan jakkel
die pretenteert de klepel te weten hangen
vraag eens of hij met ontvetter lak zonder vernis wil wassen
dat hij dan eens naar zijn spons kijkt
dat hij dan maar eens moet denken wat dat doet met zijn lak als er door steenslag ergens geen vernis meer opzit
enzovoort enzovoort enzovoort
Toch straf dat ge altijd van die betweters hebt die denken alles te weten. Ik heb er les over gehad...
dus: was uw auto met dreft want het is heel goed voor de lak. Jakkel heeft het gezegd, men zegge het voort!
Ga jij je maar druk maken in die wielertoeristjes die uw omgeving oh zo onveilig en onaangenaam maken, beste Flappy.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenEn een garage heeft altijd de waarheid in pacht!
Comment
-
hoe uw lak eruit ziet is uw eigenste subjectieve indruk
vermits ge er overduidelijk niets van kent, wil ik zelfs niet weten hoe uw lak eruit ziet. Of met een schoon gezegde: van ver schoon, maar ver van schoon.
En kom anders hier eens fietsen, kan ik ineens de bodemvrijheid van mijn auto uittesten
kunt ge u toch over opjagen hé dat mensen iets over fietsers zeggen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenDaarom dat de lak van mijn auto's er allemaal compleet opgeleefd uitzagen toen ik ze verkocht. Niet dus!
Ga jij je maar druk maken in die wielerterroristjes die uw omgeving oh zo onveilig en onaangenaam maken, beste Flappy.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk BerichtenDe garage niet,wel de garagist die denk ik toch iets beter geplaatst is dan u of mij,soit,eigenlijk zal het me worst wezen welk produkt je gebruikt om uw bimmer te wassen,al was het aceton,ik gebruik Mr Pink ,met glansversterker en dat kost iets van een 8€/flacon,als je daar reeds op bespaart mja...zoals het spreekwoord zegt:de gierigheid bedriegt altijd de wijsheid...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichtenhoe uw lak eruit ziet is uw eigenste subjectieve indruk
vermits ge er overduidelijk niets van kent, wil ik zelfs niet weten hoe uw lak eruit ziet. Of met een schoon gezegde: van ver schoon, maar ver van schoon.
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk BerichtenEn kom anders hier eens fietsen, kan ik ineens de bodemvrijheid van mijn auto uittesten
kunt ge u toch over opjagen hé dat mensen iets over fietsers zeggen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk BerichtenMijn punt is,dreft ontvet,de beschermlaag van uw lak is verdwenen,vuil en contaminaties kunnen zich veel beter aan de lak hechten,waardoor ie rapper terug vuil is,gevolg terug wassen met dreft =meer dreft verbruik=meer geld uit uw portefeuille
Comment
Comment