Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Hoe aangedroogde insecten verwijderen op lak
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenCitrus power claimt nochtans je wax niet aan te tasten. Kan waxit daar uitsluitsel over geven?
Comment
-
Net de auto gewassen, dan product erop en 5min laten intrekken, opnieuw erover gegaan met zeep en handschoen. Op de spiegels en de voorruit zijn ze eraf, op de motorkap en dak niet allemaal... ZuchtKlik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk BerichtenNet de auto gewassen, dan product erop en 5min laten intrekken, opnieuw erover gegaan met zeep en handschoen. Op de spiegels en de voorruit zijn ze eraf, op de motorkap en dak niet allemaal... Zucht2013- Volvo V60 D3 R-Design
2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ThomasT Bekijk Berichteneens inwerken met een borsteltje doet wonderen.
Ik probeer er niet op de frottenKlik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk BerichtenHoe zit dat met zo een insectenspul? Na ik de auto gewassen heb spuit ik dat er rijkelijk op en ga er opnieuw met de microvezel handschoen over maar niet alles is er af.
Enkel polish en/of sealant helpen?
PS best donkergrijze wagen kopen 😉Greetz,
Canonball
Comment