Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Winterautoonderhoud

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

ik gebruikte vroeger die van poorboys wheel sealant, was daar best tevreden over. behoorlijke standtijd en wassen ging veel vlotter.
    Nu gebruik ik de Gyeon Rim als coating. Nog een pak beter maar wel wat meer werk qua aanbrengen. Poetsen verloopt als een fluitje van een cent(ook na 5k km niet poetsen krijg je vuil er in 1x af)
    2013- Volvo V60 D3 R-Design
    2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

scheelt inderdaad veel moeite in het kuisen. Handig voor de dieper liggende delen, waar je moeilijk aan kan, en je dus nogal eens durft overslaan bij de gewone wasbeurt.
      2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Dat fimplje boven vind ik eerlijk gezegd niet overtuigend, maar ik rij dan ook geen 180 in de regen ... 😄

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bartdc Bekijk Berichten
          Dat fimplje boven vind ik eerlijk gezegd niet overtuigend, maar ik rij dan ook geen 180 in de regen ... 
          Ik raad het aan om eens te proberen. Ik gebruik mijn ruitenwissers bijna nooit. Zelfs in de gietende regen hoogstens de minst gevoelige automatische stand.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ikke87 Bekijk Berichten
            Heb een goede review gevonden van het product Nanolex en hoe je het moet gebruiken:
            Hierbij een review van de Nanolex Ultra Glass Sealant kit. Prijs: De prijs van deze kit is €38, de sealant kost 29 euro en de cleaner 9. Inhoud van de kit: - 1x microfiber glass towel - 2x applicator pads - 1x 30ML Ultra Glass sealant - 1x 100ML Premium Glass cleaner | instructie sheet Specs...

Jammer dat ik geen garage heb, wat het moeilijk maakt aangezien de regentijd aan de gang is.
            Helpt dit eigenlijk ook ervoor dat je autoruiten minder snel bevriest (en wat als je je ijskrabber gebruikt, gaat die coating er dan niet deels af?)
            Moet je nu voor het aanbrengen van die Nanolex eerst clayen zoals in die review word gezegd? Of is dat eigenlijk niet echt nodig?
            Want ik zie niemad hier daar iets over zeggen?
            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
              Moet je nu voor het aanbrengen van die Nanolex eerst clayen zoals in die review word gezegd? Of is dat eigenlijk niet echt nodig?
              Want ik zie niemad hier daar iets over zeggen?
              Goed reinigen en voorbereiden met bijgeleverd product volstaat.
              Kleien is natuurlijk nog beter om te reinigen.
              den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
              "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
              Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Lijkt me wel intressant, misschien ook eens naar kijken.
                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                  Lijkt me wel intressant, misschien ook eens naar kijken.
                  Je gaat het u niet beklagen

Comment

Working...
                  X