Mededeling

Collapse
No announcement yet.

uitdeuken zonder spuiten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• uitdeuken zonder spuiten

Hoi, iedereen, ik bezit een Hyundai en wou deze eens gaan polijsten daar deze een lak heeft zonder vernis op, zwarte lak en zeer kras gevoelig, nu voor dat ik dit wil doen , moeten er ongeveer 8 tot 10 deukjes eruit gehaald worden. Had al een paar bedrijven gemaild en kreeg hier verschillende prijzen door. Het verschil tussen de duurste en goedkoopste is 130 euro, dus dat valt mee. Nu wil ik toch dat deze deuken zo snel mogelijk weg hebben en ben ik eens bij R-Dent Zonhoven langs geweest, heeft iemand ervaring met dit bedrijf, de zaak voerder leek me iemand die verstand van zaken heeft. Of kent iemand nog UZS bedrijven in de omgeving van Bree. Ook heeft de hyundai een paar roest plekken , een aan de deur, geplooide plaat binnenkant deur en aan de geplooide naad binnenkant kofferklep onder, zoek hier ook een adres, dus een spuiter die kwaliteit aflevert en niet te duur is.

Ik ben daar vorig jaar langgeweest, om 2 putjes te laten wegwerken, die veroorzaakt waren door openzwaaiende deuren.
    Ook bij zeer gedetailleerd nazicht zijn ze niet meer terug te vinden, ik ben dus tevreden van deze persoon.

Comment

Zaterdag heb ik hier een afspraak voor een klein deukje. http://www.car-ko.be
      BMW M2 Coupé
      Audi S5
      Nobody is Perfect!

Comment

Ik heb eens een bumper bij wondercar laten herstellen. Nadat er een wagen was tegen gereden (een barst in de bumper en lakschade). Was perfect gedaan maar na -1,5 jaar later- kwamen de fouten terug meer en meer zichtbaar. En sinds enkele weken werd ook de barst terug zichtbaar. Ik ben terug naar hun gereden en daar was het geen discussie over al dan niet garantie. Terug laten herstellen = terug betalen. Maar via de omnium ineens bumper laten vervangen bij een officiële garage. Wat zegt het spreekwoord over die ezel dan weer?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PforEver Bekijk Berichten
          Ik heb eens een bumper bij wondercar laten herstellen. Nadat er een wagen was tegen gereden (een barst in de bumper en lakschade). Was perfect gedaan maar na -1,5 jaar later- kwamen de fouten terug meer en meer zichtbaar. En sinds enkele weken werd ook de barst terug zichtbaar. Ik ben terug naar hun gereden en daar was het geen discussie over al dan niet garantie. Terug laten herstellen = terug betalen. Maar via de omnium ineens bumper laten vervangen bij een officiële garage. Wat zegt het spreekwoord over die ezel dan weer?
          Met dergelijke schade zou ik zeker nooit naar zo'n wondercar dinges gaan. Dat is uiteraard iets voor een goeie traditionele carrosserie, alhoewel al die bumpers nu niet meer herstelbaar zijn omwille van hun kunststof legering.Heb op het einde van mijn omnium periode (5jaar ) een bumper na een zeer minieme aanrijding kunnen laten vervangen. Ik heb tezelfdertijd eens het motordeksel laten herspuiten omwille van wat steenslag, bij een goeie carrosserie uiteraard. Het is nogal dikwijs zo dat : " de gierigheid de wijsheid bedriegt" in dergelijke zaken.
          BMW M2 Coupé
          Audi S5
          Nobody is Perfect!

Comment

Working...
          X