Hoi, iedereen, ik bezit een Hyundai en wou deze eens gaan polijsten daar deze een lak heeft zonder vernis op, zwarte lak en zeer kras gevoelig, nu voor dat ik dit wil doen , moeten er ongeveer 8 tot 10 deukjes eruit gehaald worden. Had al een paar bedrijven gemaild en kreeg hier verschillende prijzen door. Het verschil tussen de duurste en goedkoopste is 130 euro, dus dat valt mee. Nu wil ik toch dat deze deuken zo snel mogelijk weg hebben en ben ik eens bij R-Dent Zonhoven langs geweest, heeft iemand ervaring met dit bedrijf, de zaak voerder leek me iemand die verstand van zaken heeft. Of kent iemand nog UZS bedrijven in de omgeving van Bree. Ook heeft de hyundai een paar roest plekken , een aan de deur, geplooide plaat binnenkant deur en aan de geplooide naad binnenkant kofferklep onder, zoek hier ook een adres, dus een spuiter die kwaliteit aflevert en niet te duur is.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
uitdeuken zonder spuiten
Collapse
X
-
Zaterdag heb ik hier een afspraak voor een klein deukje. http://www.car-ko.beBMW M2 Coupé
Audi S5
Nobody is Perfect!
Comment
-
Ik heb eens een bumper bij wondercar laten herstellen. Nadat er een wagen was tegen gereden (een barst in de bumper en lakschade). Was perfect gedaan maar na -1,5 jaar later- kwamen de fouten terug meer en meer zichtbaar. En sinds enkele weken werd ook de barst terug zichtbaar. Ik ben terug naar hun gereden en daar was het geen discussie over al dan niet garantie. Terug laten herstellen = terug betalen. Maar via de omnium ineens bumper laten vervangen bij een officiële garage. Wat zegt het spreekwoord over die ezel dan weer?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PforEver Bekijk BerichtenIk heb eens een bumper bij wondercar laten herstellen. Nadat er een wagen was tegen gereden (een barst in de bumper en lakschade). Was perfect gedaan maar na -1,5 jaar later- kwamen de fouten terug meer en meer zichtbaar. En sinds enkele weken werd ook de barst terug zichtbaar. Ik ben terug naar hun gereden en daar was het geen discussie over al dan niet garantie. Terug laten herstellen = terug betalen. Maar via de omnium ineens bumper laten vervangen bij een officiële garage. Wat zegt het spreekwoord over die ezel dan weer?BMW M2 Coupé
Audi S5
Nobody is Perfect!
Comment
Comment