Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Leder onderhouden

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Kan ik met het product voor de autozetels ook mijn stuur reinigen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door calendomatic Bekijk Berichten
      Kan ik met het product voor de autozetels ook mijn stuur reinigen?
      ja hoor, leder is leder. of je daar nu op gaat zitten of met je handen op wrijft.
      2013- Volvo V60 D3 R-Design
      2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

Ik heb de gliptone set en reinigde daarmee stoelen en stuur. Een zekere patine komt er altijd op leder, maar blinkend werd het niet.
        Enige nadeel: ruikt nogal sterk, en kan in de kleren kruipen. Niet dat het stinkt, maar 't is gewoon een sterke lederachtige geur.

2015 Volvo V60 D2 aut.
        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

binnen een week of 6 komt de nieuwe cabrio binnen met een licht lederen interieur ,zou ik dit dan op voorhand al behandelen met dit product ?? de beste (maar ook duurste) oplossing is de Dye Block van Dr. Leather:

een zelfde interieur :

greetz
          ferre

Comment

Vanaf dag 1 de Gloss-it set voor mij, en nog steeds heel tevreden over.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ferre10 Bekijk Berichten
              binnen een week of 6 komt de nieuwe cabrio binnen met een licht lederen interieur ,zou ik dit dan op voorhand al behandelen met dit product ?? de beste (maar ook duurste) oplossing is de Dye Block van Dr. Leather:

een zelfde interieur :

greetz
              ferre
              Hoe slecht is dat leer hier afgewerkt en opgespannen....
              Die zetel zit al vol vouwen alsof er een hele bus russen in heeft liggen feestvieren.

Kan toch echt niet bij zo'n dure auto.

Comment

Ja nu ge 't zegt, zitten wel veel plooien rond de stiksels en zo

Comment

dit is een foto van het internet.de auto die hier te koop staat is 4 jaar oud en 120000 km.
                  maar ik hoop wel dat de mijne er iets beter uitziet anders hebben ze een probleem in de garage

greetz
                  ferre

Comment

Zoiets verschilt gewoon van auto tot auto, ook al zijn het identiek dezelfde auto's dan nog zal er verschil zitten op het leder. Ik vind dat interieur van die Audi nog zeer treffelijk gezien zijn leeftijd en km stand, daar is zeker niks mis mee. Iemand die dat wel vind heeft gewoonweg nog niet veel auto's met leder interieur gezien.

Het volstaat soms om een leder interieur te behandelen met een simpel onderhoudsproduct om alles terug strakker te maken. Leder is in principe een 'levend' product dat mits goede behandeling er zeer lang goed uit blijft zien.

Comment

ik heb nog nooit leder behandeld, en ik vond de zetels er altijd nog goed uitzien

Comment

Mijn schoonmoeder behandelt haar leder elke avond voor de spiegels en 't lijkt slechter te worden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                          Mijn schoonmoeder behandelt haar leder elke avond voor de spiegels en 't lijkt slechter te worden
                          En dan te weten dat je je schoonmoeder in de tijd kon kiezen!
                          Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
                            Ik zie op mijn bruin leder, vooral bestuurdersstoel ook blauwe schijn, vooral op de wangen. Heb de stoel nog nooit gereinigd, wat uit schrik omdat ik poorboys natural look heb liggen.
                            Maar ik heb dit reeds gebruikt voor de andere auto en dat leer is zo glad en blinkend. Dat wil ik net niet. Want dat mat is mooi. Wat raden jullie aan?
                            Natural look is inderdaad niet het beste om leder mee te voeden. Ik heb AF Hide Leather Conditioner, en zeer tevreden van. Eerst reinigen met Hide Leather Cleaner. Daarna 2 laagjes Hide erop.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nuttiez Bekijk Berichten
                              Natural look is inderdaad niet het beste om leder mee te voeden. Ik heb AF Hide Leather Conditioner, en zeer tevreden van. Eerst reinigen met Hide Leather Cleaner. Daarna 2 laagjes Hide erop.
                              Die van AF heb ik ook staan en daar krijg je geen vuil mee af. Goed om een proper interieur nog iets properder te maken maar eens het plekken of verkleuring heeft is die niet sterk genoeg.
                              2013- Volvo V60 D3 R-Design
                              2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThomasT Bekijk Berichten
                                Die van AF heb ik ook staan en daar krijg je geen vuil mee af. Goed om een proper interieur nog iets properder te maken maar eens het plekken of verkleuring heeft is die niet sterk genoeg.
                                Eigenlijk nog geen last van gehad. Ik spuit dat meestal rijkelijk in, om daarna met een paardenborstel goed in te werken. Als het échte plekken of verkleuring geeft, dan werk ik voorafgaand meestal met APC.

Comment

Dit heb ik liggen voor men lederen salon. Dit is dus een cleaner en een protector. Zelf nog niet gebruikt voor men lederen zetel in de living. Zijn 2 busjes, geen spuitbus dus. Cleaner is in te wrijven met die spons en nadien af te wrijven met een doek. Die protector dan weer met dat wit stofvodje.

Ik vermoed dat dit ook wel goed zal zijn, al zal het niet krachtig genoeg zijn waarschijnlijk.

Comment

Al die bekende merken werken goed .Zou ook gek zijn als een busje van 10a20euro zijn job niet zou doen . Ik heb het geluk dat ik dat nu en dan gewoon krijg van klanten en uit nieuwschierigheid ééns uitprobeer.

Ik zeg altijd weet je het niet 100procent zeker welke te nemen of heb je schrik om iets verkeerd te doen , ga dan gewoon voor een PH neutrale reiniger.
                                    Ik krijg producten van Chemical guys meestal en die ik krijg zijn allemaal ph neutraal .
                                    De heel krachtige zou ik mee oppassen de bedoeling in vervuiling weg te nemen en niet de kleur van de zetel .
                                    De voeder Geeft een matte look na een paar dagen.
                                    Ik vind eigenlijk alles goed van het Chemical guys gamma .

Comment

Er staat nergens op de bus of verpakking dat dit ph neutraal is, maar even aan de onderkant gebruikt en zag er toch goed uit. Dus dan maar de rest gedaan en ben aangenaam verrast van het resultaat. Eerst de cleaner, afvegen en dan de protector en het blauwige lijkt eraf te zijn. Doekje van de protector zag toch wat vuil. Je ziet dat de stoel mat is maar toch glanst door de voeding. Goed product dus. Volgende keer de passagiersstoel en de elleboog steunen. Het product kan nu een nacht lang intrekken en morgen nog eens aanschouwen.

Comment

Als het leder te veel blinkt kan je achteraf nog eens nawrijven met een licht-vochtig padje ......wordt vanzelf matter .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk Berichten
                                          Als het leder te veel blinkt kan je achteraf nog eens nawrijven met een licht-vochtig padje ......wordt vanzelf matter .
                                          Ik vind het resultaat echt wel goed na men acties. Al vind ik dat hij op sommige plekken al trg wat droog aanvoelt, mss door vaak in de zon te staan?
                                          Binnen 6 maanden doe ik het nog eens

Comment

Working...
                                          X