Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Enkele vragen rond kleien - AF rejuvenate - waxen.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik voel idd puntjes. Wagen is nog maar net in mijn bezit maar tweedehands dus...
    Set van mothers heb ik idd nog gelezen in andere topics van carclean.
    Wat bedoel je met een cleaner en hoe ontvet ke juist? Duidelijk een leek hier op dat vlak.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk Berichten
      Ik voel idd puntjes. Wagen is nog maar net in mijn bezit maar tweedehands dus...
      Set van mothers heb ik idd nog gelezen in andere topics van carclean.
      Wat bedoel je met een cleaner en hoe ontvet ke juist? Duidelijk een leek hier op dat vlak.

Comment

Ja dat filmke heb ik ook al gezien en ziet er allemaal simpel uit maar ik lees vollenbak van die horrorverhalen van toch krassen te hebben gemaakt. Ma goed iemand van hier gaat het wss is voordoen en dan plaats ik men bestelling wel.

Comment

Ja dat filmke heb ik ook al gezien en ziet er allemaal simpel uit maar ik lees vollenbak van die horrorverhalen van toch krassen te hebben gemaakt. Ma goed iemand van hier gaat het wss is voordoen en dan plaats ik men bestelling wel.

..

Comment

Enkele vragen rond kleien - AF rejuvenate - waxen.

We een kutweer en had hem net gewassen. (Ale gebeurd veel natuurlijk). Ongewassen heeft het weinig zin he 😀 dus kzal zien als ik kan langskomen als hem proper staat.

Comment

We een kutweer en had hem net gewassen. (Ale gebeurd veel natuurlijk). Ongewassen heeft het weinig zin he 😀 dus kzal zien als ik kan langskomen als hem proper staat.
              Ga zoiezo uw paneel ff kuisen hoor, rit van bij u naar mij is al genoeg om zand te laten hechten aan uw lak.

Comment

Working...
              X