Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autofinesse Revitalise

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Autofinesse Revitalise

Beste detailing liefhebbers

Ik zit met een tweetal vragen:
    1. als je met de Revitalise kit van AF eindigt met stap 3 (Refine) is het dan nog nodig er bv Rejuvenate op te zetten en dan een wax, of ineens wax zonder Rejuvenate.
    2. kan stap 2 (Polish) ook met een handpad aangebracht worden? Er staat wel dat het speciaal gemaakt is om machinaal te verwerken, maar evt met wat inspanning moet het ook met een handpad lukken? Zo ja, welke dan? De machinale gele van AF kan je daarvoor gebruiken? Of toch beter een andere? Of totaal af te raden..

Ter aanvulling, het betreft behandeling van een F10.. harde lak ben ik al te weten gekomen..

thanks for the answers..
    Last edited by RedFive; 19/02/2015, 10:59.

Is niet nodig . Gewoon wax .

Comment

Is inderdaad niet nodig, maar Rejuvenate zal gewoon wat toevoegen aan de glans.

Polieren met de hand gaat normaal gezien wel, maar je moet dan echt minuten lang op een klein oppervlak bezig zitten. Vergt zeeeeer veel inspanning voor een minder resultaat. Als je een machine ter beschikking hebt zou ik het zo doen. Je kan altijd manueel proberen maar ik vrees dat je (bijna) geen resultaat zal halen.

Comment

indien voor een hele wagen zou ik er zelf niet aan beginnen manueel.
        Is het echter voor wat kleine schade te herstellen op 1 paneel kan je dat nog doen.
        Je haalt er echt geen resultaat mee.
        2013- Volvo V60 D3 R-Design
        2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

't is duidelijk, beter machinaal voor de grote stukken.
          dank aan de reageerders..

Comment

Working...
          X