Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Stoffen cabriodak reinigen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Stoffen cabriodak reinigen

Hoe kan ik het beste het mos van een zwart stoffen cabriodak krijgen? Ik heb een wagen gekocht die maanden buiten weg gezet is geweest onder de bomen. Daardoor zag het cabriodak meer groen dan zwart. ik heb het meeste mos er al af gekregen en het ziet er weer deftig uit. Nu als ik langst boven kijk zie ik nog steeds groene aanslag en zie je de strepen van de hogedrukreiniger. Zou ik er met een zachte borstel over gaan? Maar ik heb bang om het dak dan eventueel te beschadigen. Zijn er producten die jullie aanraden?

wagen toen ik hem kocht:

Wagen momenteel:

DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Zachte borstel zal je idd wel nodig hebben. Wat het goed zou doen om mosaanslag te verwijderen is een sopje met groene biotex (dutch detailing). Zelf heb ik (nog) geen ervaring met cabrio-kappen.
    Bescherm ze nadien zeker met een gepaste coating.
    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Ook iemand een tip om een verschrikkelijke zweetgeur uit de gordels te krijgen?? De gordels hebben echt een zure geur waardoor uw kleren ook naar die geur ruiken als je de gordel gedragen hebt. Ik heb er gisteren met pure alles reiniger opgezeten maar nog komt die zure geur erdoor.
      DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

http://www.wax-it.be/webshop/winkel.html?manufacturer=1 Perfect om cabriodak te reinigen

Comment

Extractor voor zowel gordel als dak, kan je meteen ook de rest van het interieur aanpakken (tapijten, stoffen zetels)
          Kun je huren bij Boels.
          2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

In deze reportage wordt dit besproken.

Comment

Working...
            X