Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Met wat chroom velgen poetsen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Met wat chroom velgen poetsen?

Heeft er iemand ervaring met ''amerikaanse'' chrome velgen?
    Met welk produkt kan ik ze het best poetsen.
    Zien er nog redelijk goed uit maar niet zoals ik mijn velgen graag heb
    En het zijn amerikaanse velgen dus weet niet of de chroom er dik op zit.

als ge zo twijfelt aan de kwaliteit zou ik beginnen met een zachte polish en van daaruit verder zien. Geeft dat geen resultaat, ga dan een stapje hoger en zo verder tot ge wel resultaat krijgt. Zou jammer zijn dat je direct een te grof product gebruikt en daarmee schade aan de chrome toebrengt.
    www.peugeotforum.be

Comment

Unipol of belgom. Al wordt meestal eerder unipol aangeraden omdat belgom aggresievrr is.
      2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

what ibifaho said!

Comment

En waar verkopen ze zoiets in Limburg

Comment

Hier vind je alle benodigheden om je wagen te detailen - Retourneren Zonder Vragen - Snelle levering en uitstekende service - Carproducts.be
            “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
            Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
              Unipol of belgom. Al wordt meestal eerder unipol aangeraden omdat belgom aggresievrr is.
              Je hebt gelijk
              2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

1 product voor Chroom! http://www.wax-it.be/webshop/menzern...ing-cream.html

echt een toppertje. goedkoop, zuinig en toch erg krachtig. Ook is het zeer makkelijk in gebruik.
                2013- Volvo V60 D3 R-Design
                2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

Alles van Menzerna is goed maar duur.

Comment

valt toch goed mee!

Comment

van een tube van 9 euro ga ik toch geen boterham minder eten.
                      2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

image.jpg

Heb belgom gebruikt om mijn velgen te poetsen en zoals op de foto te zien is,is het resultaat schitterend,echt een fantastisch product. Dank voor de tip

Comment

goede kwaliteit van chroom dan

ik heb er andere gezien die na belgom doffe plekken hadden op hun chroom
                          www.peugeotforum.be

Comment

Toch ook eens een tube bestellen http://www.wax-it.be/webshop/menzern...ing-cream.html

Heb op de nieuwe (ale tweedehands) ook chrome uitlaatsiertstukjes die onder de roet zitten. Hoeplijk gaat het hier mee weg.
                            Tenzij iemand anders een beter alternatief heeft voor de uitlaten?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk Berichten
                              Toch ook eens een tube bestellen http://www.wax-it.be/webshop/menzern...ing-cream.html

Heb op de nieuwe (ale tweedehands) ook chrome uitlaatsiertstukjes die onder de roet zitten. Hoeplijk gaat het hier mee weg.
                              Tenzij iemand anders een beter alternatief heeft voor de uitlaten?

Comment

Yep, die heb ik ook. Met de 0000 sponsjes, werkt heel goed.
                                En daarna mint rims erop.

Comment

En ook nog eentje voor de topicstarter

Eerst met mercury of menzerna poetsen en daarna beschermen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk Berichten
                                    Yep, die heb ik ook. Met de 0000 sponsjes, werkt heel goed.
                                    En daarna mint rims erop.
                                    Je was me te snel af!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                                      Ik zal deze vandaag nog bestellen. Toevallig geen kortingscode via autoforum ofzo ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk Berichten
                                        Ik zal deze vandaag nog bestellen. Toevallig geen kortingscode via autoforum ofzo ?
                                        Toch niet, goed advies heeft ook een prijs

Comment

Working...
                                        X