Ik gebruik ook Belgom, onlangs een Harley mee gedaan die een dikke 20 jaar in een garage had gestaan en zeer tevreden van: http://www.streamlinecarcare.be/fotos/fotos.html (helemaal naar beneden scrollen)
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Met wat chroom velgen poetsen?
Collapse
X
-
sigpic
http://www.streamlinecarcare.be
lakbehandelingen voor voertuigen
MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2
-
Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk BerichtenGa ineens washmitt erbij bestellen, vanaf nu terug te goei kuisen ipv half zijn gat zoals met vorige wagen.
Ook wat roestvorming aan de remklauw, is er daar niets voor of moet ik daar mee leren leven?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk BerichtenVermoed dat dat veilig is voor u schijven en al ben altijd wat achterdochtig maar goed anders zouden ze het er niet speciaal voor maken zeker
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenUiteraard, dat is geen enkel probleem.
Nog een laatste vraag, als ik de producten vandaag bestel (producten die op voorraad zijn, heb een lijstje). Wanneer worden deze dan geleverd? Aangezien het morgen een feestdag is heb ik deze dan maandag in huis denk je? Twijfel om ze zelf te komen afhalen maar van Antwerpen is het wel een serieus stuk, nu heb maandag wel een verlofdag dus zou handig zijn moest ik ze dan hebben.
Thanx alvast voor de reeds gegven info!
Comment
-
remklauwen kunt ge beter met een stalen borstel eerst grondig proper maken. Daar gaat dit product niet veel aan bijbrengen. Enkel het bovenste laagje roest wordt aangepakt en niet de diepere lagen roest.
je kan ook met een stalen borstel op een boormachine werken maar doe dan zeker een stofmasker op en een veiligheidsbril.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk BerichtenBen nog eens gaan kijken en is echt wel serieus roest al op sommige delen. Dus geen plekjes zoals ik hierboven zei. Ik twijfel dus om het product te bestellen, is het nog steeds een aanrader dan?
Nog een laatste vraag, als ik de producten vandaag bestel (producten die op voorraad zijn, heb een lijstje). Wanneer worden deze dan geleverd? Aangezien het morgen een feestdag is heb ik deze dan maandag in huis denk je? Twijfel om ze zelf te komen afhalen maar van Antwerpen is het wel een serieus stuk, nu heb maandag wel een verlofdag dus zou handig zijn moest ik ze dan hebben.
Thanx alvast voor de reeds gegven info!
Comment
Comment