Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vervelende pluizen op voorruit

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
    Paarse spoel je af met HDreiniger.
    IronX van Carpro is de bekendste, Wolfs Deironizer, Autofinesse Iron Out zijn alternatieven.
    Ze murren allemaal even erg.
    De beste zijn die in gel-vorm. Die blijven langer zitten. Even inborstelen (vooral in de hoekjes) boost de werking.

Let wel: dit is geen vervanger van een velgenreiniger, maar een aanvulling. Eerst gewoon kuisen, dan pas de ijzerverwijderaar gebruiken.

.
    Die van Nanolex is toch een uitzondering, die stinkt belange niet zoveel als de andere en is bovendien ERG efficiënt

Comment

Die heb ik nog niet gehad. Volgende keer staaltje meegeven 😉?
      2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

wax it, hoeveel kost dit met verzending? Mag via pm natuurlijk... Ziet er erg makkelijk uit

Comment

wel niet in voorraad volgens hun site
          www.peugeotforum.be

Comment

Thanks Flappy... ik zal het opvolgen (snelkoppelingetje maken he)

Comment

wel opletten: in het filmpje gebruikt met overdreven veel product en wordt dat ook nog eens rijkelijk op de remklauw gespoten. Teveel product loopt er langs de onderkant gewoon af. Voor uw remklauw is het op lange termijn ook niet zo goed (al zelf ondervonden). Elke keer dat je zoiets gebruikt heeft het ook wat een ontvettende werking, of het nu het product is of het water dat je er daarna rijkelijk over spuit maakt op zich niet uit. Ik heb vanachter al een remklauw gehad die terug gangbaar gemaakt moest worden daardoor. Niet de zuiger die was komen vast te zitten, maar wel de remblokken zelf die niet goed meer gleden over hun geleiders. Ik concentreer het product enkel op de velg en probeer zo min mogelijk de remklauw te bespuiten met het product. Afspuiten doe ik onder een hoek zodat je niet rechtstreeks op de klauw spuit.

Bijkomend: als je de velgen proper maakt, moet je er ook bewust van zijn dat er best wat troep van afkomt. Als je dat doet op niet behandelde betonnen tegels kan dat vuil door de reiniger er net diep indringen. Dat spoelt wel weg na verloop van tijd, maar je zit dan toch maar voor bepaalde tijd met 4 grote zwarte vlekken op de oprit.
              www.peugeotforum.be

Comment

Zal er rekening mee houden. Had ook in het fimpje gezien dat er strepen kwamen op de remschijf. Moet wel agressief spul zijn..

Comment

het gaat een reactie aan met roest en loszittende ijzerdeeltjes
                  www.peugeotforum.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                    http://www.wax-it.be/webshop/nanolex...er-1000ml.html

wel niet in voorraad volgens hun site
                    Met een beetje geluk nog morgen terug op voorraad, zoniet wordt het dinsdag

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                      Zal er rekening mee houden. Had ook in het fimpje gezien dat er strepen kwamen op de remschijf. Moet wel agressief spul zijn..
                      Is eigenlijk net niet agressief maar net PH neutraal.

Je kan dit product zelf een hele week op de velg laten staan en de week erna pas afspuiten zonder enige schade
                      Het werkt specifiek in op remstof deeltjes maar is dus geen sterk zuur of base.

Je ziet gewoon de reactie met metaal op de remschijf, maar dat is geen probleem, 1 keer remmen en alle residu is weg.

Comment

ik snap die die altijd gebruikt wordt niet.

Comment

Ik denk dat dit keer bedoeld wordt dat je het kuisen van je velgen nu in een week mag doen. Telkens je enkele minuten tijd hebt...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                            Is eigenlijk net niet agressief maar net PH neutraal.

Je kan dit product zelf een hele week op de velg laten staan en de week erna pas afspuiten zonder enige schade
                            Het werkt specifiek in op remstof deeltjes maar is dus geen sterk zuur of base.

Je ziet gewoon de reactie met metaal op de remschijf, maar dat is geen probleem, 1 keer remmen en alle residu is weg.
                            De hele week laten staan???? In da filmpje staat geschreven, NIET laten drogen, hoe doe je dat dan?
                            http://www.quality-shine.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door quality-shine Bekijk Berichten
                              De hele week laten staan???? In da filmpje staat geschreven, NIET laten drogen, hoe doe je dat dan?
                              Ik zou het dus niet aanraden en het heeft geen enkele zin dit te doen. Ik wil met de uitspraak maar aangeven hoe veilig het product is tov van klassieke velgenreinigers. Het zou je velgen dus niet beschadigen mocht je het doen.

Comment

Working...
                              X